Slordig laat, maar toch even voorstellen

Lauwrence

Anan00b
Ik had het al even kort gedaan in een draadje elders, maar bij deze wil ik mijzelf dan toch netjes voorstellen.

Mijn naam is Lawrence Robinson, woonachtig in Zuid-Holland, 36jr., vader, werkzaam als rontgen technicus in de medische tak.

Mijn band met muziek begon bij mij eigenlijk al met het horen van Jarre's meesterwerken ergens rond eind jaren 70/begin 80. Op de vrijdagavond zat ik altijd steevast achter mn cassettedeck om Ben Liebrand's mixen op te nemen.

Tussen 1993 en 1998 ben ik stevig in de weer geweest als vinyl DJ, puur als hobby overigens. Hoewel de apparatuur al lang en breed is verkocht heb ik de vinyl collectie nog staan en staat het in de planning deze te digitaliseren tzt :dj:

Synths leren bespelen/gebruiken is iets waar ik al heel lang van droom, echter tot op heden is het er nooit echt van gekomen. Vandaar dus nu mijn aanmelding op dit forum, een nieuw jaar, een nieuwe hobby :okdan:

Vooralsnog wil ik me richten op ambient/new age achtige muziek met een zijstap naar mijn grote zwakke punt, de Commodore 64 en haar SID chip :luv:

Daarvoor heb ik nog heel veel te leren (VST?? Dat laat ik me niet noemen!) en ik verwacht dan ook niet van de ene dag op de andere een masterpiece eruit te persen, maar zou al tevreden zijn met een Stef Meeder deuntje :-P

Tot zover mijn introductie!

groeten,

Lawrence.

Welkom inderdaad en veel plezier op dit mooie forum :biertje:

Enne.... als Commodore 64 liefhebber zal je deze waarschijnlijk al wel kennen!

SidStation-large.jpg

OH Yeah baby!! :{:{

Hopelijk komt de hardsid4u USB nog eens wat in prijs naar beneden. In de tussentijd hoop ik nog eens te kunnen spelen met ReFX QuadraSID :mega:

Welkom. Ik zou die platen lekker gewoon af en toe opzetten dan ze allemaal over te gaan zetten. Is toch ook wat leuker naar een plaatje luisteren dan naar een m p3tje.

Back