Tussentijdse evaluatie.. (door jullie) :)

Jazper

Ouwe rot
pfffff.. ik hoor echt niets meer.. de hele dag aan dit nummmer gezeten... kunnen jullie me even helpen..? :halleluja

gemaakt in reason.. 8 minuten / 10Mb / 160Kb .mp3

1 sample van vinyl gebruikt - van mateo & matos (heeft iemand het email adres van "dig it" records..?

Opgelet.. : vergeet de snare/drum op 5.00 en op 7.46.. (vergeten te verwijderen) nl.. :frons:

Nummer is NIET af.. ik zit vast.. dus als jullie me kunnen helpen.. graag..:halleluja

http://www.xs4all.nl/~jdhaas/dsf/dig-it 2e versie nog afmaken T-Racks.mp3

:dj: :fuckoff:

Jasper.

idee is goed! ik vindt de piano alleen niet echt lekker lopen(maar dat is persoonlijk) iets meer variatie in arragement(gooi er wat interresantere breaks in, het is nu een groot geheel).

en eigenlijk moet er iemand zingen op dit nummer.

Klopt.. wilde sample wat laten leven door de lfo aan een phaser te koppelen.. maar ik ben al heel blij dat de sample niet gaat vervelen.. :) althans.. niet bij mij..

de breaks moeten ook nog goed uitgewerkt worden.. maar ik wil wel oppassen dat het geen trance breaks worden..

en inderdaad.. ik zat ook te denken aan zang.. zou erg cool zijn..

:doei:

hoi, misschien heel persoonlijk, maar ik vind de reverb die je op de kick hebt staan niet mooi. o.a. goed te horen op ongeveer 2:20 enne, kom maar op met die variaties! Wil hem dan zeker nog een keer horen.

ja..:) viel me ook opeens op dat het best veel was nadat ik hem door t-racks gehaald had.. waarschijnlijk ga ik hem overmaken in cubase.. heb ik wat meer mogelijkheden om af te mixen/soundscapen.. :)

Back