Gezocht: Akai S5000

Status
Please reply by conversation.
S5000

S5000

Nou Bam,

Verstandige mensen kopen idd een Akai S5000 !

Helaas zal ik mijn exemplaar de komende 10 jaar niet verkopen. (256 Ram, 16out,USB) Je komt ze dan ook heel zelden 2dehands tegen.

Het is een superwapen !

Ik weet er nog eentje staan

Ik weet er nog eentje staan

Zonet een mailtje binnengekregen van een kennis, die was een tijd geleden nog op zoek naar een degelijke sampler en ontvangt nog steeds mailtjes met aanbiedingen hierover.

Iemand verkoopt z'n Akai S5000 met 136 Mb RAM, externe SCSI cdromspeler, met IB1616A en USB expansion board voor bediening via AKSys en inclusief handleiding.

Het toestel zou slechts een 4-tal keren gebruikt zijn.

D'er was echter geen vraagprijs bij vermeld. Je kan de verkoper emailen op info@djarne.nl

Misschien is het wat.

Re: S5000

Re: S5000

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Nou Bam,

Verstandige mensen kopen idd een Akai S5000 !

Het is een superwapen !

daar wou ik toch ff op inhaken!!

Waarom kopen verstandige mensen een S-5000?
Wat is er mis met een S-6000 dan niks toch:confused:

Heb zelf een S-6000 werkt prima niks mis mee

Ik denk dat dit allemaal erg of topic is, maar goed; dan wil ik daar nog aan toevoegen dat ik er eentje heb gehad toen ze net nieuw waren (S5000), maar er toen (via Recycle) geen :kont: mee kon doen... Misschien is dat nu anders en achteraf heb ik spijt dat ik hem heb weggedaan =(

Hej, bamse..

Akai rules, maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Ik weet nog dat ik je de eerste keer zag in een winkel en dat ik naar die Akai sampler vroeg! :)

Ik ben een S-6000 aan het volgen, maar hij staat nu toch alweer op 1100 euro. Dan heb je wel een lekker systeempje.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=27607&item=2503964188

Ik weet niet wat je budget is en of je hier op zit te wachten, maar ik dacht, laat ik het toch maar posten.

i-1_B_L.JPG

Tja, maar eerst moet ik die A3000 kwijt. Ik geloof niet dat iemand hier er interesse in heeft. Wil zelfs de prijs wel wat verlagen... (475 euro) :stupid

Dat backlite, is dat niet hetzelfde probleem als die S1000 van mij heeft. Het is allemaal nog wel te zien, maar toch ook bijna niet meer. En wat doe je met dat folie dan? Dat lijkt me een k*tklus... Werkt dat ding ook met Recycle via de scsi? En is er helemaal niets meer op de display te zien dan?

je kunt best veel op het display zien, alleen als het erg donder is in de studio dan niet.

Het is een groot probleem van Akai, dia displays, maar kom anders ff op msn of icq, anders wordt het z'on chatbox hier :)

bambamstudio@hotmail.com of 43726431

Re: Re: S5000

Re: Re: S5000

Origineel geplaatst door sphere
daar wou ik toch ff op inhaken!!

Waarom kopen verstandige mensen een S-5000?
Wat is er mis met een S-6000 dan niks toch:confused:

Heb zelf een S-6000 werkt prima niks mis mee

Jaja, ook goed hoor !!!! Ik dacht dat als je de 5000 hoog in het vaandel voert, dat zeker geldt voor de 6000, toch?
Verstandige mensen kopen dus een 6000 of een 5000. Ok zo ?

Status
Please reply by conversation.
Back