Okee door aanschaf van een goede middenklasser gaan de volgende producten eruit.
-Crumar Bit One
De wel bekende stringbak van Crumar. Filters zijn van Curtis (CEM's) en de power supply is door mij gerecapped en weer voor 20 jaar goed dus.
Heb ook alle toets contacten schoongemaakt en eigenlijk een goede opknapbeurt gegeven. Niet in de beste cosmetische staat (hier en daar wat rost vlekjes op de body) maar de techniek is okee. Kan vertrekken omdat ik met de JX3P al een goede stringer heb.
Laten we zeggen iets van 175,- euro??
-Roland TR505 modded
Het bekende drumbakje van Roland. Nu uitgevoerd met volume regeling voor alle geluiden zoals beschreven op BurnKit2600. Dus van off naar normaal naar een lichte distortion.
Daarbij 8 trigger outs waarmee je bv een Syncussion, Tama etc of een andere drummodule nu kan triggeren. Met 8 triggers kanje nu je drummodule ten volste benutten en heb je meteen een sequencer die je patronen onthoudt.
Prijs voor dit moois eeehhhhh 125,- euro???
-Boss DS-1 met Keeley ASE and UltraMod made in japan.
DE distortion van Boss...deze uitvoering heeft de Toshiba TA7136AP opamp.
Daarbij is hij uitgevoerd met de Keeley All Seeing Eye and Ultra mod.
Dit betekend twee verschillende clipping circuits en een veel opener en mooiere distortion waarbij meerdere harmonischen naar boven kunnen worden getoverd.
De DS-1 heeft hier en daar een krasje etc maar ja dat kan ook aangezien zijn leeftijd.
Laten we zeggen 75,- euro
De TR en DS kunnen verstuurd worden voor 6,20 p/s, de Crumar kan beter worden opgehaald in Purmerend.
Alle prijzen zijn vraag cq richt prijzen,ik sta open voor een goed bod uiteraard....
Ik zal morgen even foto's plaatsen.
-Crumar Bit One
De wel bekende stringbak van Crumar. Filters zijn van Curtis (CEM's) en de power supply is door mij gerecapped en weer voor 20 jaar goed dus.
Heb ook alle toets contacten schoongemaakt en eigenlijk een goede opknapbeurt gegeven. Niet in de beste cosmetische staat (hier en daar wat rost vlekjes op de body) maar de techniek is okee. Kan vertrekken omdat ik met de JX3P al een goede stringer heb.
Laten we zeggen iets van 175,- euro??
-Roland TR505 modded
Het bekende drumbakje van Roland. Nu uitgevoerd met volume regeling voor alle geluiden zoals beschreven op BurnKit2600. Dus van off naar normaal naar een lichte distortion.

Prijs voor dit moois eeehhhhh 125,- euro???
-Boss DS-1 met Keeley ASE and UltraMod made in japan.
DE distortion van Boss...deze uitvoering heeft de Toshiba TA7136AP opamp.
Daarbij is hij uitgevoerd met de Keeley All Seeing Eye and Ultra mod.
Dit betekend twee verschillende clipping circuits en een veel opener en mooiere distortion waarbij meerdere harmonischen naar boven kunnen worden getoverd.
De DS-1 heeft hier en daar een krasje etc maar ja dat kan ook aangezien zijn leeftijd.
Laten we zeggen 75,- euro
De TR en DS kunnen verstuurd worden voor 6,20 p/s, de Crumar kan beter worden opgehaald in Purmerend.
Alle prijzen zijn vraag cq richt prijzen,ik sta open voor een goed bod uiteraard....
Ik zal morgen even foto's plaatsen.
Aan de zijkant de 8 trigger uitgangen en natuurlijk het onvermijdelijke blauwe ledje

.....toch ff kijken of er nog wat aan te modden is zoals cv in voor de vca,vcf, filter in etc etc.......was wel belangstelling voor btw.