Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
speelt er toevallig niet een sound op het 2e timbre mee?Heb uw tip geprobeerd, maar krijg nog altijd ongeveer dezelfde klank zoals de preset die ik wil wijzigen. VB: A11 zet ik de 1e oscillator op saw en het volume van de 2e oscillator op 0, dan is er weinig verschil en zijn er nog altijd andere golfvormen + effect aanwezig. De bedoeling is dat ik enkel de pure "droge" golfvormen wil hebben, om van daaruit te kunnen vertrekken.
Kijk eens of er in de lijst van presets in de handleiding ergens "init patch" of zo staat - vaak is dat maar 1 oscillator op zaagtand of puls met de filter uit (of de filter op lowpass en de cutoff omhoog).
Een Init Patch is zelf ook goed te maken; maar met alleen het volume van oscillator 2 uitzetten hoef je er natuurlijk nog niet te zijn. Alle modulatie moet uit, de filter moet geen invloed hebben, de envelopes hebben de vorm van een gate (ADSR = 0 max max 0), virtual patchcords moeten eruit, effecten moeten op 100% dry.
Is het niet mogelijk om van nul te beginnen aan een sound?
anders mss: controlleren dat alle effects op nul staan, slechts 1 golfvorm toelaten...
succes!
(heb ik me ook eens mee bezig gehouden op een xio.