• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha A3000 v2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

foxenberg

This really pisses me off
Yamaha A3000 v2

64 stemmig, 16 bit, 16 filtertypes, 10 outs (5 stereo), digitaal i/o, externe 4GB harddisk.

Heb hem vandeweek van iemand gekocht, maar heb eigenlijk geen zin om me in dat ding te gaan verdiepen. Apparaat verkeert in goede staat. Akai ken ik beter, dus; ruilen tegen een S3000XL, een CD3000XL of eventueel een goede synthmodule. :okdan:

Of hij is te koop (met daarbij ook nog een 100MB zip-drive (met nieuwe disk)) voor 525 euro. 8)

Attachments

• yamaha.jpg
    yamaha.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 77
Laatst gewijzigd:
same here..kom er niet echt vanaf......het is ook jammer om em voor een dump-prijs weg te doen...daarvoor kun je em nog prima als effect-processor gebruiken, of om je samples freaky mee te verknippen.....

Origineel geplaatst door foxenberg
Schop, schop schop!

Probeer het nog één keer: Tadaaaahhh... (tromgeroffel)...**Prijsverlaging**

Nog steeds dezelfde features, maar dan voor € 350,-- Eventueel ruilen (nog steeds) tegen een leuke synth of module.

Niemand?? :confused:

Check je pb :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back