4-3-09: The Prodigy in de Melkweg Amsterdam!

Ethereal

Instant Fuck-up
En ik heb kaarten, was binnen 20 seconden uitverkocht :peukie:

Wilden 4 kaarten, maar na het uitprinten van de 1e 2 (maximaal 2 per persoon) was er niks mee verkrijgbaar.. Holy crap! Desalniettemin.. Zin in!! Altijd al eens willen zien, en in zo'n kleine zaal is toch wel uniek!

En ik heb kaarten, was binnen 20 seconden uitverkocht :peukie:

Wilden 4 kaarten, maar na het uitprinten van de 1e 2 (maximaal 2 per persoon) was er niks mee verkrijgbaar.. Holy crap! Desalniettemin.. Zin in!! Altijd al eens willen zien, en in zo'n kleine zaal is toch wel uniek!

hebze 10+ jaar terug gezien opot lowland terrein ,..was wel heftag wasook goed "wasted" ,...maar nu ...? acting ..?
terwijl die laatste cd best ok was van liam !

Ik was bij dat optreden van ze in het Repitiehuis...onaangekondigd....dat was pas wreed.....nu schijt ik op ze:doei:....was best wel fan in het begin......:duivels:

Als iemand nog 2 kaarten over heeft....

Ik heb ze zo'n 10 jaar geleden ofzoiets gezien op Werchter. Ik vond het wel tof, was toen echt fan! Ben eigenlijk benieuwd wat ze er nu van bakken. Heb ze niet echt in de gaten gehouden ofzo afgelopen jaren...

Maarja, binnen 10 minuten uitverkocht.... Zat ik dan met me goeie wil....

sja..en melkweg met hun achterlijke kaartverkoop strategie. Lekker op elkaar gestapeld in de Max zonder ruimte om te denken, laat staan dansen. Het verkoopt toch in 20 seconden uit? Verkoop dan 3/4 van de kaarten 2x zo duur.

Kutmelkweg, was er met squarepusher. idd laat dat dansen of bewegen of drinken halen maar zitten...

sja..en melkweg met hun achterlijke kaartverkoop strategie. Lekker op elkaar gestapeld in de Max zonder ruimte om te denken, laat staan dansen. Het verkoopt toch in 20 seconden uit? Verkoop dan 3/4 van de kaarten 2x zo duur.
laat het dansen maar zitten dan en drinken kan je er voor en er na. het is nu al best prijzig en uit gaan moet voor iedeern weg gelegt zijn dus je puntjes zijn verworpen. dan maar dansen op de cd bij je thuis zou ik zeggen. daar heb je de ruimte.

..en uit gaan moet voor iedeern weg gelegt zijn dus je puntjes zijn verworpen.

verworpen door wie? moet? Wat?

Back