• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KRK R8 studio monitoren (2 stuks)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe13

Gedeactiveerd account
Te koop:

Twee zeer goed onderhouden KRK RP8 studio monitoren, nog vaker afgestoft dan ik heb gedoucht. Eén en een half jaar in bezit gehad. Altijd verantwoordelijk mee omgegaan omdat ik mijn geluid gewoon 'echt' wil houden. Gewoon nette tweedehands monitoren. Huidige marktprijs: 249,- per stuk. Waarom ik ze weg doe? Ik heb geld nodig... :(

Daan

ps1. Heeft u interesse, neemt u dan alstublieft contact op via mijn mobiele nummer, bijna altijd bereikbaar.
ps2. De rechtermonitor heeft geen witte vlek, dit komt door de belichting van de foto.

De foto's zijn te zien op Marktplaats (klik hier)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back