• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

1 maand oude!: tc electronics konnekt live

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

maxigroovy

Ingeburgerd
Een maand geleden een tc electronics konnekt live gekocht, bij Feedback in Apeldoorn. (Bon aanwezig, gedateerd 11 december 2008)
Prima apparaat, doet wat hij moet doen.

Maar ik zoek toch iets met meer aansluitingen en een apparaat dat zelfstandig ook kan werken.
Al met al ben ik op zoek naar een "Motu UltraLite MK III".

Duzz, wie maakt me los.

De tc electronics konnekt live staat te koop voor 350 euro (399 op de bon/ nieuw prijs)
OF
Ruilen tegen een in goede kwaliteit verkeerende Motu ultralite MK III, met bijbetaling van mijn kant.

PM, voor reactie, of bel:
nul zes, vijf twee nul, zes drie nul, zeven acht.

Groet,
Kasper alias maxigroovy

Kick!!

De TC Electronics is ideaal voor live, icm met je laptop met bijvoorbeeld Mainstage, of andere VST hosts.
Hij heeft een 3 bands compressor, die je live, zonder latency over je output kunt gooien.

Wie maakt me los?!!

:slotje:
Mag op slot.

Ik ben er achter gekomen dat hij wel prima stand-alone wil werken.
Het punt met weinig ingangen wil ik eerst met een ADAT interface proberen op te lossen.

Voor nu mag ie op slot dus.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back