• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sander W

Stamgast
Beste synthofielen,

Hierbij een lijstje met dingetjes die ik opruim en wil ruilen of verkopen.

Compaq Ipaq 3850 net cradle en 64 MB Ram Extra + Power suply.

Asus P4TE Moederbord met 1024 MB RAmbus PC 800 en een Pentium 4 2Ghz A versie dus met 512 KB Cache
perfect als Audio systeem.

BassStation keys versie met power suply en boekjes enz...

Bied of laat zien wat je te ruil hebt :biertje:

P.S Op mijn verlangenlijstje staan nog een Micro modular en een JP 8000 of 8080.

ik heb een micro modular hier, in gebruik als drumdoos, in nieuwstaat, als ik snel een ander drummertje scoor doe ik de micro modular weg. ik weet wel iemand voor de bass station. wat zou je erbij willen leggen?

tja, ik was er al bang voor. dan kan ik toch beter de micro verkopen (350) en een bass station terugkopen (180).
succes!

het spijt me echt, maar de micro modular is intussen verkocht, tenminste: de afspraak is gemaakt. ik had ook niet gedacht dat je zou willen ruilen. mocht het toch niet doorgaan, de koop, dan mail ik je nog. sorry.

Re: Te ruil

Origineel geplaatst door Sander W
Beste synthofielen,

Hierbij een lijstje met dingetjes die ik opruim en wil ruilen of verkopen.

Compaq Ipaq 3850 net cradle en 64 MB Ram Extra + Power suply.

Asus P4TE Moederbord met 1024 MB RAmbus PC 800 en een Pentium 4 2Ghz A versie dus met 512 KB Cache
perfect als Audio systeem.

BassStation keys versie met power suply en boekjes enz...

Bied of laat zien wat je te ruil hebt :biertje:

P.S Op mijn verlangenlijstje staan nog een Micro modular en een JP 8000 of 8080.

Wat vraag je voor de basstation keys versie?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back