Teisco 110-F (in Londen)

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Via t vintagesynth.com forum heb ik contact met een Engelsman (username --> n00bster) die z'n Teisco 110-F verkoopt. De vraagprijs was GBP500,- en is gezakt naar GBP450,-

Het is binnen de EU en hierdoor hoef je geen invoerrechten te betalen. Alleen de verzending vanuit UK is voor particulieren best wel prijzig en de synth weegt zo uit mn hoofd 13kg. Wie weet is ophalen met de huidige pond wel voordeliger dan laten versturen.

Foto's Teisco 110-F
-----------------------------------------------------------------------
Re: teisco 110f
Sent: 10 27, 2009 3:35 pm
From: n00bster
To: SMS303

Hi SMS303

Are you still interested? It's still for sale - £450 ONO.

Cheers

Phil

Is dat wel betrouwbaar? Ik zou hem dan iig gaan ophalen... ryanair of zo.

gewoon betaluh joh
kenjouw T ...
scheleuh
we zijn allemaal eu member komt goe

yoke ; lkijkt me cheapo ronde 500+
dan verzenden geen taxes
of wel hoe zat dat nou uit de winkel betaalde je geen taxes over las ik laatstin de " koopjij in de uk " draad

verzenden 75.- erby ...hoop ik voor degene
toch een zeldzaam stukkie kawai tekniks in huisdan
de 60 f rockte best hiero
denk dat de 100F dan zn cash dik waard is tov ms20 / oddy prices af en toie
hiero

:okdan:
wie durft
koopm vd zomer wel over :D

je haalt m op, maak er gelijk een uitstapje van en/of je koop m via ebay, betaal via paypal met volledige kopersbescherming.

Geen kopersbescherming = GEEN deal!! :smeris:

je haalt m op, maak er gelijk een uitstapje van en/of je koop m via ebay, betaal via paypal met volledige kopersbescherming.

Geen kopersbescherming = GEEN deal!! :smeris:

zou jij m daar op de post doen of ff in een stations kluis en dan aan de hand mee nemen de boot mee / in smsms ?
dagje london altyd leuk volgende dag terug

kweet niet ofje een teisco as hand bagage mee krijg
anders moet ie vliegtuig in ,... moetje vracht ..belasting over betalen ,..lijkt me

iemand hoe dat makkelijk kan ...
was ook laatst iemand hiero die pikte een jp 8 op in usa as hand bagage mee t vliegtuig in

zou jij m daar op de post doen of ff in een stations kluis en dan aan de hand mee nemen de boot mee / in sms ?
dagje london altyd leuk volgende dag terug
Van de drie opties zou ik wsl als 1e gaan voor de trein, 2e met de boot en als laatste met t vliegtuig (uitsluitend vanaf Rotterdam Airport)

In de trein en op de boot heb je ruimte zat voor je bagage. In het vliegtuig is dat iets anders en het ruim vantevoren inchecken op een vliegveld vind ik klote.

De trein zet je na een wilde rit door Nederland, Belgie, Frankrijk en de tunnel wel direct in Londen af. Met de boot moet je nog een aansluitende treinrit maken.

Ik ga voor de treinoptie .... als ik geld zou hebben voor de 110-F en m'n 1e reis naar het keltische eiland

kweet niet ofje een teisco as hand bagage mee krijg
anders moet ie vliegtuig in ,... moetje vracht ..belasting over betalen ,..lijkt me
ik zou het niet weten.... het aantal keer dat ik in een vliegtuig heb gezeten kan ik ruim op 2 handen tellen (khou zelfs nog vingers over :()

wel weet ik dat er echt cheap-ass retourvluchten binnen de EU zijn...
deze vluchten zijn om en nabij euro 20,- / 30,-
voor deze vluchten mag je uitsluitend handbagage meenemen.
neem je een koffer mee, die het laadruimte in moet, dan betaal je het normale tarief

Back