19" rack gezocht

Status
Please reply by conversation.
Mocht je niets op de tweedehands markt kunnen vinden kijk dan eens naar Samson 19" rekjes. Mooi spul, met standaard zwenkwieltjes eronder, netjes afgewerkt, dubbelzijdig profiel en niet zo heel erg duur.

Ik heb nog een 19 rack staan die niet meer gebruikt wordt. Het is een ex-PTT rack, de kleuren zijn: donkerbruine wanden en ptt groen frame.

Het ding is voorzien van 4 zwenkwielen, afsluitbare tweedelige voordeur (evt. makkelijk te verwijderen). Open achterkant, verwijderbare zijpanelen (quick-lock). De 19" rails zijn op meerdere manieren verstelbaar en er zit nog 1 bijhorende legger bij.

Een paar jaar geleden gekocht voor 180 euro, mag nu weg voor 100. Als je interesse hebt kan ik begin volgende week een paar foto's schieten. Hij staat in Den Haag (Binckhorst).

Ik heb eventueel ook nog een aantal aluminium 220V/16A verdeeldozen (incl. beugels) die in het rack geschroefd kunnen worden, nieuw 90 euro, mogen weg voor 50.

heb deze nog over:
60euro

A000550.jpg

Ik verkoop een
PROEL CR210BLKMW FLIGHTCASE
19" Flightcase, 10HE, diepte 45 cm
- incl. voor- en achterdeksel
- wielplank met vier 100mm wielen waarvan twee met rem
- stalen vlindersloten, terugverende handgreep en rubber voetjes
- 19" Rail aan de voor- en achterzijde.
- stalen stoothoeken en aluminium hoek- en sluitstrips
- huidige nieuwprijs: € 273,-
- mijn vraagprijs: €125,-
- verdere info, foto's ed: http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/14349.html

Ik ga emigreren dus ik moet er van af. Absolute nieuwstaat dit mooie kistje. Je krijgt er van mij een gratis SKB-kist bij. Die SKB heeft wel gebruiksporen, maar is verder hardstikke prima. Zo'n 12 hoog geloof ik, met voor en achterdeksel.

Enkel af te halen in Geleen (dat ligt tussen Heerlen en Maastricht).

Status
Please reply by conversation.
Back