synthmeeting Maarn

flevo

Ingeburgerd
Op zaterdag 30 mei viert de HCC midigebruikersgroep haar landelijke bijeenkomst in de Twee Marken in Maarn.van 10:00 tot 16:00uur
Best gezellig.

ik heb gevraagd of we met wat synthmannen/-vrouwen een zaal mogen vullen
Dat is helemaal goed!!
Bij deze wil ik jou oproepen om daaraan mee te doen. Je stuurt een mailtje naar sielopera@gmail.com met daarop de gear die je mee wilt nemen en je telefoonnummer. Je krijgt van mij half mei een lijst met wie er mee doet en een routebeschrijving.
De toegang is vrij, maar ik stel voor om ieder 2,50 te doneren t.b.v. ons synthforum.
Wat gaan we doen? :
Uitwisselen van geluid en ervaring. wil je een minishow geven? Prima. Wil je iets verkopen? Er is niet een beurs of zo maar je kunt iets te koop aanbieden
Wat meenemen?
Voedsel ( er is wel een bar ) je gear, koptelefoon en of kleine geluidsversterking, statief, snoercentrale
meer vragen? meel me
flevo

kleine aanpassing: zelf meegebracht voedsel mag binnen niet genuttigd worden er is een complete catering beschikbaar tegen redelijk tarief

Nou moet ik wel zeggen, ik ben (min of meer per ongeluk) lid van de HCC midi GG, maar als ik zie wat daar de invulling van is, dan heb ik een beetje voorpret bij het me voorstellen hoe dat uitpakt in combinatie met een typische SF meeting... ;)

Daarmee bedoel ik vooral het gehalte aan 'grijze duiven' en keyboard-begeleidingsautomatiek versus de enorme (modulaire) kolere-herrie en bijbehorende aparte types op de SF meetings...

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier! :)

Nou moet ik wel zeggen, ik ben (min of meer per ongeluk) lid van de HCC midi GG, maar als ik zie wat daar de invulling van is, dan heb ik een beetje voorpret bij het me voorstellen hoe dat uitpakt in combinatie met een typische SF meeting... ;)

Daarmee bedoel ik vooral het gehalte aan 'grijze duiven' en keyboard-begeleidingsautomatiek versus de enorme (modulaire) kolere-herrie en bijbehorende aparte types op de SF meetings...

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier! :)

aparte types ....;*D
kenje nagaan ...ben nog nooit geweest ,..
wordt eg l8
maar goed maarn isby my 15 km
wil wels zien wat die " doffers" bezighoudt
lekker op tyd
mei 2009 neem ik aan
:dubbel:

ja als we met een lekker groepje zijn, maken we ze wel wakker. dat is ook de bedoeling. leven in de tent

synthmeeting

synthmeeting

We hebben een hele zaal tot onze beschikking op 30 mei 2009 in de 3 marken in Maarn.
je mag ook dingen te koop zetten als je wilt dus een perfecte plek om van alles uit te proberen
leuk voorproefje voor de grote synthmeeting in nijmegen 12 juli??

Hey Flevo, deze thread loopt niet erg hard, heb je al inschrijvingen? :)

4847978.jpg

HAKKEEEEEEH

ooh tis al mei
:eureka:
mn wekelijkse heuvelrug fiets route loopt langs maarn wie weet

kan mn bohm begeleidings automaat wel meenemen ,..
en misschien meteen philicorda daarslijten
evt mn yammie c55 ook wel

We hebben een hele zaal tot onze beschikking op 30 mei 2009 in de 3 marken in Maarn.
je mag ook dingen te koop zetten als je wilt dus een perfecte plek om van alles uit te proberen
leuk voorproefje voor de grote synthmeeting in nijmegen 12 juli??

Als je op 12 juli naar Nijmegen gaat is die meeting alweer voorbij hoor......dus doe maar 11 juli.....;)

Back