Batterijklepjes TR-606 & 707 gezocht

zero1

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar klepjes voor het batterijvakje van mijn Roland drumdozen, omdat die helaas ontbreken bij mijn apparaten (al sinds ik ze in bezit heb).
Het gaat om een klepje voor de TR-606 (of TB-303, is hetzelfde) en de TR-707 (of TR-727). Heeft iemand enig idee of deze ergens los te vinden zijn? Ik heb wel eens gehoord van een bedrijfje dat allerlei knopjes en accesoires voor vintage spul na maakte, maar geen idee waar die te vinden. Een snelle zoektocht op eBay leverde niets op.

Ah toch een 606 klepje gevonden op eBay, maar ja $40 USD....;{
Weet iemand goedkopere alternatieven?

Wat moet ik nou met twee setjes? Ik heb er maar één nodig....

Iemand hier misschien interesse in het andere setje? Dan bestel ik die twee en kun je die andere van me overnemen voor de helft van wat ik betaal (dus 20 dollar + evt verzendkosten in NL (kan niet veel zijn want het past in een envelop)

En 707 klepjes, anybody???

Ja duh... ik kan ook lezen...!
Maar mijn voorstel is: ik bestel twee setjes, en laat die naar NL komen. Eén daarvan heb ik niet nodig, dus die wil ik dan graag doorverkopen.
Dus als er hier ook iemand een 606/303 batterij klepje (en/of de schroeven en batterijveer) zoekt, dan kan diegene mijn setje overnemen. Die stuur ik dan op voor 15,50 euro; hetzelfde als mijn setje kost plus verzending in nederland....

Ik wil mijn spullen graag helemaal compleet en in goede staat hebben.
Heb al jaren een stuk plakband over het batterijvak heen, werkt prima maar ziet er toch niet uit.....

gewoon een kleppie (laten) bouwen die er op past...

Heb je wel eens een 606/303 batterijklepje gezien? Die maak je echt niet zo even na...

by the way, er heeft zich al een geinteresseerde gemeld die het andere setje wil overnemen, dus ik ga maar eens 2 setjes bestellen.

Alleen een 707 klepje nog gezocht....

stukje metaal en lange vijs lijkt me de el cheapo oplossing

maar je moet wel een stukje liggen hebben en wat materiaal :)

606 klepje is binnen vanuit Hong Kong. Perfecte namaak! Dat kunnen ze goed in China. Anyway, ik ben er blij mee.

Nu zoek ik dus nog een batterijklepje voor de 707 / 727. Anybody?

Back