MPC1000 vs midi-controller

154

Lid van de week
Sinds gisteren heb ik eindelijk weer een MPC, dit keer een 1000. Is het met de 1000 mogelijk de mixer aan te sturen met bv een BCF2000? Er staat nu JJ OS op, 2XL. Ik had zoiets van hup gelijk maxen dat ding :D

volgens mij gaat dat niet lukken. Ofschoon de MPC een te gek ding is, vreet hij geen CC's. Hij neemt ze wel op, maar ja daar heb je niks aan. Je moet het met die twee schuifjes doen ben ik bang...

Proficiat met je MPC1000 154! Toch maar weer aan de MPC?;)

Voelt dit voor je gevoel nou veel anders dan een 2KXL?

Ik heb de 2K wel ns op schoot gehad, maar dat doe je niet lang zeg maar... En de HD is echt erg fijn, usb, noem maar op. JJ lijkt top, en als MPC-veteraan is het al vrij snel lezen en schrijven. Eerlijk gezegd is JJ ook stukken fijner als het 2K os, alles is wat logischer bij mekaar gestopt. Pads zijn echter stukken minder, en de 2k is een dikke Chevy, de 1K meer een Polo...

Wat de 2K naast de build trouwens nog steeds koning maakt is de MFC. Gouden combi, ik moest maar eens kijken wat ik als fx aan de 1000 ga hangen...

En heel anders? Nee, het is zeker een beetje thuiskomen, met mn boodschappen-MPC :D

de 2k is een dikke Chevy, de 1K meer een Polo...

Sirocco zou ik zeggen hoor...

med_vw-scirocco-1981.jpg

Sirocco voor de 1K? En een Polo gti?

Wat mij zeer beviel aan de 2K was zijn ergonomiteit en zn grote pads, vandaar dat ik m voor de 2e keer in huis heb gehaald. Over de 1K kan ik niet oordelen, maar de pads lijken me zo dicht op elkaar zitten (ach ik ben misschien een te bevooroordeelde pad-rammer :D)

Laatst gewijzigd:
Net ff zitten kutten op de bank, JJ is echt goud. Ergonomisch zou je voor een 2500 moeten gaan, maar ik vind de 1000 prima, juist omdat ie handzaam is.

Lightyears, dat JJ... En dan heb ik de step-editor, de arpegiator en zo nog 1000 functies niet geprobeerd.

Ik zeg Oldsmobile versus de dikste Golf van de klas :D

ik zou mixen sowieso niet in de mpc 1000 doen maar lekker alles in sporen in je daw zetten en dan je bcf gebruiken :)

deze killer heeft ook een mpc, kijk maar, ik denk dat hij de enigste is met een mpc:
sc_001.jpg

major hostage, hoe kom je aan dat plaatje van mij!!! haha

maar idd je kan de mpc 1000 gebruiken als midi controller! no problemo

Back