Ik ben een nieuw lid hier.

Vincent1010

Nieuwkomer
Hoi forumleden!

3,5 jaar geleden kocht ik mijn eerste synth (een SH-101), voor zover ik het me kan herinneren als alternatief basinstrument voor de basgitaar die ik toen al in mijn band bespeelde. Maar toen ben ik helemaal in de ban geraakt van de prachtige elektrofonen die analoge synthesizers heten en de elektronische muziek waarin ze gebruikt worden. Ik werk echter wel steeds vanuit het perspectief van de punk en de setting van een band, waarvan ik er nu twee aan het opzetten ben. Van de eerste is een set te beluisteren (myspace.com/glitterclochardrocket) die we voor een gelegenheid in tien dagen in elkaar hebben gedraaid. De opnames hebben we gemaakt opdat we de nummers niet zouden vergeten. Omdat ik de afgelopen jaren bijna elke dag op vintagesynth.com zat en wat verder wilde gaan ben ik lid geworden van dit prachtige forum!

Groeten,
Vincent

Welkom :biertje:

Een SH-101 is een mooie synth....weet je al wat je tweede gaat worden? :D

100 keer liever basgitaristen dan gewone. Ze kijken minder expressief/pijnlijk uit de ogen en maken mooiere geluiden.

van harte welkom...

Wat een warme reacties allemaal! schön!

Welkom :biertje:

Een SH-101 is een mooie synth....weet je al wat je tweede gaat worden? :D

Inmiddels ben ik al een aantal synths verder. Het zijn misschien wel de meest verslavende instrumenten wat de uitbreiding van het instrumentarium betreft. Nu ben ik bezig een CS-10 te bemachtigen. Daarna mag ik van mezelf niets meer kopen totdat ik weer veel opgetreden heb en flightcases gekocht. Dan koop ik misschien een filterbank om in de signaallijn van in eerste instantie mijn basgitaar te hangen, kijken of daar goede sounds uitkomen. Dat zou een beetje het combineren van mijn passies zijn.

Back