Leuke 606 mod

ziet er netjes uit! wel een hoog kitsch gehalte met dat graveerwerk en dat oud bruin hout. maar €330 is niet al teveel.

Okee STOP!!!

Pasgeleden heb ik van een vriend van Rombraz precies dezelfde 606 moeten fixen. Die gast uit Australië kan er echt geen hol van en hij kan echt niet solderen. Toen hij bij mij aankwam kraakte en piepte de 606 aan alle kanten en de meeste ind. outs werkte niet puur omdat de draden los waren gekomen. Daarbij is de volume control van de voices niet opgenomen in de mod. Hij heeft gewoon rechtsstreeks van de pot een ind. out gemaakt.
De BD mod is niet die van Plutonique9 maar de 1 zonder BD decay.
Zijn soldeer werk aan de binnenkant is zeer, zeer slordig en daarbij was een groot gedeelte van de pcb wit uitgeslagen.(zie foto's van mij).
De tweede foto is de 606 na reparatie met een mooi nieuw frontpaneeltje want wat die Aussie had gemaakt viel letterlijk en figuurlijk uit elkaar met eeen 1mm blik dingetje wat zwart was gespoten.....

IK KAN NIEMAND AANRADEN SPULLEN VAN DEZE MAN TE KOPEN.

Daarbij had Rombraz ik meen ook een 101 van deze meneer overgenomen die ook meteen in reparatie moest toe die aankwam.

Attachments

• 606corrosie2008_1130(001).jpg
    606corrosie2008_1130(001).jpg
    640,2 KB · Bekeken: 150
  • TR-6062008_1202(002).jpg
    TR-6062008_1202(002).jpg
    512,3 KB · Bekeken: 153
ziet er naadje uit! wel een hoog kut gehalte met dat graf eerwerk en dat uitgeslagen wit. maar €330 is echt teveel.

:D

hier benk t nou eensweers nieteensmee :doei:

300 is al heel normaal en een mod erop is een keuze
astie ok is gedaan ist een egt goede toevoeging

Back