• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio opruiming !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

boeklanoei

Ouwe rot
1 x Peluso Shockmount.

Perfecte staat (zo goed als nieuw) paar maanden oud.
Zilverkleurig (diameter instelbaar). Formeel gezien een replica voor de U87. Maar past ook perfect voor andere Mic's. 100 euro's incl. aangetekend verzekerd versturen! .

1 x Orginele Neumann U87 Opbergdoos + mic statiefje orgineel.:
Antiek orginele doos voor U87. 100 euro's incl. aangetekend verzekerd verzending! Donker Bruine houten kleur. Voor de verzamelaar.

1 x schokmount (zwart kleurig) rond.

20 euro's.

Geen interesse in ruil.

Voor vragen/details/goed bod, stuur me even mail. Geen pb's aub.

Nu: tegen elke aannemelijk bod/ n.o.t.k. + Foto's!!!

Nu: tegen elke aannemelijk bod/ n.o.t.k. + Foto's!!!

Nog steeds te koop.

Doe een goed bod. Wanneer beidde worden afgenomen, mooie totale prijs!
Beidde in prima staat. De shokmount is ruim 3 x zo goed koop als een orginele EA voor de Neumann. Zilver kleurig en ziet er goed uit. Shokmount minimaal gebruikt.

Opbergkist; Orgineel en prima staat. Echt voor de verzamelaars of om je Neumann setup helemaal compleet te maken!

Mail me voor alle details,vragen.

Verzending geen enkel probleem en geniet zelfs de voorkeur. Geschied middels aangetekend verzekerd verzending.

NU: Tegen elk aanemelijk bod!

NU: Tegen elk aanemelijk bod!

Mail me voor interesse. Bij afname van beidde extra korting.
Mail me voor details enz, verzending zeer zeker mogelijk.

Lynx LT HD Protools

Lynx LT HD Protools

Ook nog te koop LT HD van Lynx voor Protools!
Mail me voor details enz.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back