Nieuw op Forum en Nieuw met Synth's

AN3S

Nieuwkomer
Ff voorstellen.

Heb gister mijn eerste Synth (MO8!! :okdan:) gekocht. Na eerst een tijd gezocht te hebben naar een digitale piano, toch voor de Synth gegaan omdat de piano "sound en feel" er ook prachtig op is. Daarbij vind ik al die extra mogelijkheden geweldig.

Dus nu verdiepen in de wereld van de Synth en eens kijken of ik het spelen weer op kan pakken na een stop van 15 jaar. Heb 5 jaar keyboard ervaring.

Zal eerst het Beginner draadje doorlezen en ben al op pagina 40 van de 240 pagina's tellende handleiding... :koffie:

Iemand nog andere leuke tips, voor de absolute n00b?

Laatst gewijzigd:
Mindhunter, bedankt voor je welkom.

Heb al wat in die beginnerdraad gelezen, maar dat is me al een beetje te technisch. Doet me aan het hoofdstuk met al die waveforms denken in mijn handleiding. Daar ben ik gelukkig nog lang niet. :-)

Geweldig leuk om dat er nu weer een hele grote nieuwe wereld voor me ontstaat. Dingen waarvan ik het bestaan nooit heb geweten. Zo voel je je toch een beetje een ontdekkingsreiziger..... ;-)

Ik sta er stom versteld van dat ik ineens wat lees en probeer, en daarna denk: "Dat ik dit nooit heb geweten!!!"

Lees die productie geheimen thread maar eens door. Dat is echt leuk om mee aan de slag te gaan!

En te technish.... tja soms heb je dat, dan moet je even door de zure appel en echt geconcentreerd een tutorial lezen.

Maar het wordt alleen maar makkelijker.

Veel plezier!!! :okdan:

Waarom staat bij jou

AN3S
Geregistreerd lid

???

Das een leuke idd! Ben een soort van forumgeest denk ik. Jullie zien en horen me wel, maar ik laat nooit sporen na!

Ff voorstellen.

Heb gister mijn eerste Synth (MO8!! :okdan:) gekocht. Na eerst een tijd gezocht te hebben naar een digitale piano, toch voor de Synth gegaan omdat de piano "sound en feel" er ook prachtig op is. Daarbij vind ik al die extra mogelijkheden geweldig.

Dus nu verdiepen in de wereld van de Synth en eens kijken of ik het spelen weer op kan pakken na een stop van 15 jaar. Heb 5 jaar keyboard ervaring.

Zal eerst het Beginner draadje doorlezen en ben al op pagina 40 van de 240 pagina's tellende handleiding... :koffie:

Iemand nog andere leuke tips, voor de absolute n00b?

WHOOOOOOOOOO
JIJ BENT EGT GROEN ..
AS ..
0 BERICHTEN
....EN METEEN MO8
YAMMIETOCH :confused:

iig welkom
zouje niet even beginnen met een simple xplanation ...waarom een mo8 [duur toch ] wel vet daarniet van

je moet ergen beginnen
kocht 20+ jaar terug mn eerste boss dr220e

Waarom staat bij jou

AN3S
Geregistreerd lid

???
omdat dan mensen zoal fuse 15.000.- eu uhhh x vberichten...
niet nog meer krijgen datje dus 100 x bericht in t zelfde nieuwe berichten topic

vindt mn score zo ook wel ok ?
pffffff
:confused:welkom gast
ga lerennnnnnnnnnnnnnnn:slotje:

Back