Ultrachip 5

Holy Mongoly dat klinkt evil! :)

Ikzelf speel ook nog af en toe C64 games, net als vroeger bij oma thuis, zij het op de emulator tegenwoordig... En niet meer in het blauw-van-de-rook-staande jaren 70 achterkamertje van mijn totaal Jordanese omaatje, waar ik speelde toen ik zo'n beetje 7 tot 12 jaar oud was of zo. Het kamertje was voorzien van:
- een nep kroonluchter
- een hoogpolig tapijt
- een bruin-met-beige plastic kruk
- een oranje bureaustoel
- minstens zevenduizend kristallen beeldjes in een kast met een glazen deur
- een oude gokkast binnen aan een kastdeur (waar ik vrijelijk op mocht gokken !! leeftijd 7 t/m 12 he! :D)
- een enorme TV in een kast met van die klapdeurtjes, met een wit gehaakt kleedje met een vaas bloemen erbovenop
- kanten/zijden raamdoekjes
- dikke nepfluwelen gordijnen
- en natuurlijk een commodore 64, een tape drive, twee joysticks

... zucht... Those were the days.

/edit: ik heb het over 1885-1990.

/edit 2: voor de liefhebber: http://www.sadbunny.nl/willekeurige_c64_meuk.mp3

Haha ik heb alleen emulator.
C64 was ver voor mijn tijd.
Haha die van jou klinkt veel vetter! :)
Maar ja ik heb ook maar 1 synth gebruikt. :erm:
Haha ik lig echt dubbel om deze track hahaha.
Heb je zelf gemaakt of een mixje? :P
Zo lijp hahaha. :dubbel:

Wat, die willekeurige C64 meuk? Gewoon emulator opgestart, paar spelletjes opgestart, en de 'wat men hoort' mix opgenomen in Windows :D Daarna nog even de samples wat ingekort, per spelletje op een rij gezet, en ertussendoor ingesproken welke game het betrof.

Wat, die willekeurige C64 meuk? Gewoon emulator opgestart, paar spelletjes opgestart, en de 'wat men hoort' mix opgenomen in Windows :D Daarna nog even de samples wat ingekort, per spelletje op een rij gezet, en ertussendoor ingesproken welke game het betrof.

Zoiets dacht ik al. :biertje:
Zeer strak!

Back