PSI audio monitoren

Pimpampeter

Muziekfabriek
Werken er hier mensen op PSI audio monitoren? en zo ja, welk type, en wat zijn de sterke en zwakke punten die je in de speakers ontdekt hebt?

Ik heb zelf nu een PSI A17 setje op proef, en de definitie is werkelijk geweldig. Bij mij in de ruimte komt echter het frequentiegebied tussen 2,5 en 4 KHZ te ver naar voren, waardoor alles een beetje "neuzig" klinkt. Nu ligt dit aan de akoestiek van mijn ruimte, maar ik ben erg benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft.

GRTZ

Peter

ik heb die A21's eens goed beluisterd bij Helios, kon er eigenlijk niks op aanmerken, en wat ik er op aan zou willen merken zal misschien meer te wijten zijn aan 't gebrek eraan in m'n huidige monitors (BM6a).

't leek wel surround man, plus dat elke frequentie nog eens opgedeeld leek te worden, misschien alleen in 't tophoog een klein gebrekkigheidje. daarom wordt m'n volgende setje ook duidelijk een setje A21

Ik was niet onder de indruk , ik ben voor Tannoys gegaan. Twijfelde nog over Dyn Audio's.

Hee Ruud,

Je was niet onder de indruk, maar welk type heb je geluisterd? En welke Dynaudio's waren het vergelijk, en welke Tannoys heb je uiteindelijk gekocht?

Ben erg benieuwd naar je reactie!

GRTZ

Peter

Hoi, ik heb de psi A17, en vind ze erg eerlijk klinken. ben nu aan het kijken naar een bijpassende sub endan is het toch shit dat de sub van psi gelijk 2000 euro kost. iemand suggesties voor een sub van een ander merk die erbij past?? budget rond de 1000 euro..

Back