Strp festival 04 04 09 aphex / sp / vibert etc

Heerlijk avondje, eerst ff lekker helemaal van de wap af bij Aphex Twin, en op het einde Venetian Snares er nog overheen. En tussendoor nog Squarepusher, Ceephax, Luke vibert, Funckarma... Dit feestje zal me nog lang heugen...

Ik vond het heel ziek hoor, die 5.1 set is van hemzelf wat ik begreep.en klonk echt fucking bruut
Die visuals aan het eind vond ik te ranzig echt veelste goor, :rdie gast die spoort niet. lekker choqueren:duivels:

Tja die visuals. Ik stond pal vooraan en had het eerst niet in de gaten, maar toen ik links van me op zo'n groot scherm keek, moest ik wel een paar knipperen met m'n ogen om te checken of het klopte wat ik dacht dat ik zag. Op youtube staat een filmpje hiervan, maar ik vraag me af hoe lang die er nog zal staan. Erg ziek en ook de industrial terror die op dat moment uit de speakers knalde was net zo ziek :)

Ik heb me wel vermaakt op het STRP festival en de dingen gehoord en gezien waar ik voor kwam. Een set oordoppen gaat de volgende keer wel mee, want het geluid vond ik op bepaalde momenten slecht en vaak veel te hard. Jammer als ieder detail verloren gaat in een zompige geluidsbrei. Na nog een treinreisje terug, lag ik zondagochtend om 10:00 uur uiteindelijk uitgeteld op bed. Als de line-up volgende keer weer zo spannend is, ga ik zeker weer.

Tja die visuals. Ik stond pal vooraan en had het eerst niet in de gaten, maar toen ik links van me op zo'n groot scherm keek, moest ik wel een paar knipperen met m'n ogen om te checken of het klopte wat ik dacht dat ik zag. Op youtube staat een filmpje hiervan, maar ik vraag me af hoe lang die er nog zal staan. Erg ziek . .....

end visuals aphex twin: Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.

:frons: en ik werd net benieuwd...

De set werd steeds harder en harder. Eerst waren er alleen hele flinkerende hypnotiserende visuals. Op het hoogtepunt aan het eind van de set toen de muziek 1 of andere industrial terror was geworden, werd er een bloeddorstige video getoond. Je zag een lijk op een tafel liggen dat open werd gesneden en waar de ingewanden werden uithaald. Met een mes werd erachter het ooglid gepulkt. Zag er heel ziek uit. Later lieten ze beelden zien van een dodelijk verkeersongeval waar deze man was in omgekomen. En begreep ik toen pas dat het gewoon om de werkelijkheid ging wanneer een lijk word opgelapt voor een begravenis en zulke bloedorstige dingen moet gebeuren.
Later zag je hele zieke, super smerige beelden van een poep en plas -sex gangbang in een auto.
Aphex twin heeft hier laten zien dat we in deze tijd met de media op het hoogtepunt zijn van wat normaal en niet normaal meer is. En met deze set hebben zei het eindpunt bereikt :D ofzo.
Ik vond het iig erg indrukwekkend

....

okee.. niks bijzonders gemist dus... Als je DAT al nodig hebt om te shockeren... :gaap:

beetje triest eigenlijk..

maar goed.

De set werd steeds harder en harder. Eerst waren er alleen hele flinkerende hypnotiserende visuals. Op het hoogtepunt aan het eind van de set toen de muziek 1 of andere industrial terror was geworden, werd er een bloeddorstige video getoond. Je zag een lijk op een tafel liggen dat open werd gesneden en waar de ingewanden werden uithaald. Met een mes werd erachter het ooglid gepulkt. Zag er heel ziek uit. Later lieten ze beelden zien van een dodelijk verkeersongeval waar deze man was in omgekomen. En begreep ik toen pas dat het gewoon om de werkelijkheid ging wanneer een lijk word opgelapt voor een begravenis en zulke bloedorstige dingen moet gebeuren.
Later zag je hele zieke, super smerige beelden van een poep en plas -sex gangbang in een auto.
Aphex twin heeft hier laten zien dat we in deze tijd met de media op het hoogtepunt zijn van wat normaal en niet normaal meer is. En met deze set hebben zei het eindpunt bereikt :D ofzo.
Ik vond het iig erg indrukwekkend

Ik heb er flarden van gezien. Ik stond pal vooraan en toen ik ineens links van me keek zag ik die beelden van een open gesneden lijk op zo'n scherm en daarna die andere zooi. Het zal de bedoeling wel geweest zijn om de boel te shockeren, maar vanuit dat oogpunt kon ik er in ieder geval erg om lachen. Het past ook wel bij Aphex Twin, beetje shockeren zo nu en dan :)

ik vond het al met al een prima avond. ik had hoge verwachtingen van square pusher. vond het wat mij betreft iets te complex, en erg druk (qua mensen). zijn live basslines waren wel erg ok. ook aphex twin vond ik wel leuk maar het feit dat er plaatjes en wat getweak op de laptop werd gedaan wat minder. leuk om allemaal een keer live te zien maar niet denderend! wat mij betreft waren ceephax acid crew (die ik nog in de zaal tegen kwam en mee op de foto kon) leider van de avond. erg dikke set...303 lijntjes ala kettel, echt super! ook venetian snares was echt helemaal super! wat een set, die "toegift"...het leek wel of er geen einde aan kwam. zo snel, maar zo dik! tussendoor ook nog bij hudson mohawke geweest. toen ik bij aankondiging warp label hoorde was ik wel erg benieuwd. toen zijn set als hiphop werd betiteld dacht ik…mwoah, ik ga. maar die was ook erg vernieuwend.
ben benieuwd of mijn mic in mijn telefoon de geluiden ook konden bijhouden. anders heb ik altijd nog de foto's :D.

Ik vond dat 5.1 sound bovenop de normale set echt geweldig , die knetterende sounds die kris kras door de zaal schoten werden gedaan door Hecker.
zo wordt de muziek toch op een hoger niveau getilt,.
Het is trouwens bedacht door speedy J, die is nu bezig met 7.1

Ik vond dat 5.1 sound bovenop de normale set echt geweldig , die knetterende sounds die kris kras door de zaal schoten werden gedaan door Hecker.
zo wordt de muziek toch op een hoger niveau getilt,.
Het is trouwens bedacht door speedy J, die is nu bezig met 7.1

Ik heb dat helemaal vooraan niet echt meegekregen. Ik dacht op een gegeven moment wel dat er achterin iets anders aan de gang was dan vooraan, maar had dat graag goed willen horen.

Back