• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU E-Synth - M-audio UC33e - Yamaha DJX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Baskabouter46

Nieuwkomer
Hoi ik heb de volgende spullen over:

EMU E-synth Rack
Mooie sampler die ik een tijdje terug met een medeforumlid geruild heb. Gaat weg omdat het toch niet helemaal mijn ding is. 8 analoge uitgangen, 2 analoge ingangen, en stereo digitale in en uitgangen. 128 MB RAM en 40 GB Harddisk. SCSI aansluiting. Krijg je er gelijk een SCSI CD-ROM drive bij en een paar cd'tjes met soundbanks. Het Emulator IV besturingssysteem draait er op, dus je kan o.a. E-IV, E-64, EIII, EIIIX, ESI-32, Emax II, Akai S1000/S1100 en Roland S-760 samples laden. Het is echt een erg mooi en veelzijdig apparaat, maar een beetje overkill voor mij. Richtprijs: €250,-

M-audio UC33e
MIDI-controllerbox met 47 MIDI controllers. 24 draaiknoppen, 9 faders, 14 drukknoppen. Mogelijkheid om 33 presets op te slaan. Richtprijs: €180,-

Yamaha DJX
Leuk keyboardje. Richtprijs: €75,-

Voor leuke ruilvoorstellen ben ik altijd in. Ik zoek bijvoorbeeld nog een Yamaha CS6x en een Boss SP303 of SP404, eventueel met wat bijbetaling van mijn kant.

Voor de mod: Mijn oude verkoop topic kan dicht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back