Hoe Soundcraft Spirit Studio openen.

spdk

ech wel
Zoals de pakkende titel aldoet vermoeden vraag ik mij af hoe ik mijn Soundcraft Spirit Studio openmaak.

Er zitten 8 schroeven op de bovenplaat, 4 links en 4 rechts, waar ik van verwacht dat ik die eruit moet draaien. Ik vraag me af wat er dan verder gebeurt. Kan ik de bovenkant dan openklappen, of moet ik alle hoedjes van de knoppen halen?

De tafel is echt aan een schoonmaakbeurt toe, het is voorjaar, jwz

Alvast bedankt voor uw reactie en vriendelijk gegroetst,

SPD!

ken de mengtafel niet zo goed, maar waarschijnlijk alle kapjes en faders eraf halen (zet ze eerst allemaal in de zelfde positie vb allemaal uiterst links..) en dan frontplate eraf.. probeer eens.. en voorzichtig eraf halen..
Grtzz

Nee, zo werkt het volgens mij helemaal niet. Als je hem nog nooit open gezien hebt dan weet je imho ook niet hoe het moet.

Ik heb goed gekeken, maar het is niet een klein tafeltje, waarschijnlijk kan ik de hele bovenkant omhoog klappen, maar ik weet niet of ik eerst de zijkanten los moet halen. Ik ben bang dat ik iets kapot maak.

Als iemand het al eens eerder had gedaan was het handig geweest om te weten, ik heb nu een mail aan soundcraft gestuurd, ik hoop dat hun mij verder kunnen helpen.

Bedankt voor het meedenken.

BTW wat zijn vijzen? :)

Mijn broer heeft het al voor mekaar. De onderkant moet inderdaad los en je moet boven de faders los vijzelen :)

Wordt nog een heel karwei om alles schoon te maken, maar een keer een dagje vrij nemen.

Back