• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Boss Dr-660 drumcomputer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peterdh

Collabs
Boss Dr660 Dr. Rhythm drummachine in mooie staat. Ik ben de 1e eigenaar en heb het apparaat alleen in mijn home studio gebruikt. De batterij is net vervangen.

Hier volgen enige specificaties:

-255 sounds; diep te editten
-38 drumkits, waarvan 32 user user drumkits. 1 drumkit bevat 55 sounds; dus er is ruimte voor 1760 user sounds.
-100 preset patterns; 150 user patterns
-2 effectprocessoren: diverse reverbs en chorus/flanger
-4 audio uitgangen
-16 bit sound source
-16 velocity-sensitive pads, die ook op aftertouch reageren
-pad bank layer functie (stapelen van sounds)
-midi in/out

Originele adapter en handleiding aanwezig.

Let op! :frons: Het zenden/opnemen van midi via de eigen drumpads naar bijv. een externe sequencer werkt niet goed meer. De drumcomputer werkt als standalone of als midi module aangestuurd door een extern keyboard/sequencer wel perfect.

Vanwege het defect is de richtprijs € 110,00

En een plaatje.

Attachments

• Boss Dr-660.jpg
    Boss Dr-660.jpg
    136,2 KB · Bekeken: 117
Gereserveerd. Ik ben er trouwens pas achter gekomen dat het probleem/defect (?) alleen bij Cubase optreedt. Ik heb de Dr-660 in samenwerking met mijn MC-909 getest en...alles werkt perfect, geen enkel probleem.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back