• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kurzweil k2000vp kurzweil k2500 yamaha ex5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

musicheaven

Ouwe rot
hierbij biedt ik aan :

kurzweil k2500 :

onberispelijke staat, met 64mb ram voor de rest geen opties

voor de rest geen uitleg nodig lijkt me zo

====>> 400euro

----------------------------------------

kurzweil k200vp :

(dit is een opgevoerde k2000 met toetsen) optisch 100procent, technisch een probleempje met de midiwaarden van enkele toetsen in de twee bovenste oktaven. de meeste worden doorgegeven, drie niet, en enkele hebben altijd maximale velocity. ik vermoed dat dit iets is met kontaktrubbertjes, maar geen tijd om me er in te verdiepen.

met 64mb ram en sampleoptie

320 euro

----------------------------------------

yamaha ex5 :

ik zou hem liefst ruilen met de ex5rack, maar kan ook gekocht worden : 550 euro

--------------------------------------

geen interesse in ruil. enigste dat me kan interesseren zijn virus b, een mopho of een evolver desktop. voor de rest geen interesse, dus ook niet proberen aub..

de ex5 kan eventueel geruild worden met een korg productje met karma software aan boord :)

ik denk dat ik de k2500 gewoon houd ; eigenlijk is hij gewoon té goed en het prijsverschil met de k2600 is me de upgrade niet waard. 2500 lijkt trouwens zeer sterk op de k2000, die nog steeds te koop staat.

binnenkort laat ik die toetsjes eens herstellen, dan gaat hij fors omhoog in prijs. voor de snelle beslissers dus voor 320eurootjes

de k2000vp is gereserveerd, de k2500 houd ik gewoon lekker zelf.

de ex5 kan nog steeds worden geruild met de rackversie van de ex5, maar om hem echt gewoon te verkopen moet je toch wel moet je wel met een goed bod afkomen. eigenlijk is dat toch wel een heerlijk apparaat.

karma is al in orde gebracht, k2000 is gereserveerd en de k2500 houd ik gewoon zelf.
de ex5 blijft hier, hij is eigenlijk gewoon TE goed. enigste waar ik nog voor open sta is een ruil ex5 voor ex5 rack

ex5 is nog steeds te koop of te ruil voor de rackversie
de k2500 is er ook nog steeds
heb ook nog mooie flightcase voor 61keysynth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back