[Hardcore] Nieuw nummertje met FL

SMKKNIEP

Ingeburgerd
Yo, was weer bezig geweest en heb weer een nieuw nummertje gemaakt ;)

Attachments

• Stan Kniep - Learn from the pain.mp3
    4 MB · Bekeken: 66
Leuke track....mis wel wat laag /defenitie in de kick, het distorted gedeelte is er, maar de basis is er niet meer helemaal.

grtzzzzRb

nette track. Kick mag iets meer punch vind ik, maar verder niets mis mee. Waar mee heb je hem gemasterd? FL studio of iets anders?

Niet mijn genre, wel een leuke track, jammer dat de distorted kickdrum de hele mix volsmeerd...

Met een goede mix zou het echt een topper kunnen worden.

Stampt lekker door! Ik hoor Limp Bizkit erin, wat nog meer?

En inderdaad, shit valt wel heel erg weg achter die kick, ietsje minder overheersende kick zou de rest beter tot zijn recht laten komen, en je kunt er nog een punch voor hangen om hem toch dat stampende te laten houden.

Klinkt vet; Hoe kom je aan die distorted beat?
Ik heb op mijn site ook een stevig haknummer staan.
Zal je ook wel aardig vinden schat ik zo...

De kick had ik een sample van gemaakt met Microtonic. Daarna een Parametric EQ, Parametric EQ 2, en een zooi EQ's( Buzz Effect Adapter plugin) erover heen gepleurd. *D

Mijn vriendin was er ook over te spreken!
Waarmee heb je die stemmen gedaan?

Gewoon met Fruityloops zelf. :P

nette track. Kick mag iets meer punch vind ik, maar verder niets mis mee. Waar mee heb je hem gemasterd? FL studio of iets anders?

Met Fruityloops zelf inderdaad. Ik heb alleen nog een fruity limiter erop gepleurd. komt wel goed denk ;)

Niet mijn genre, wel een leuke track, jammer dat de distorted kickdrum de hele mix volsmeerd...

Met een goede mix zou het echt een topper kunnen worden.

:halleluja

Back