TR 707 of 606 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Daar wordt nu idd 200 op geboden. Maar ja, zoals met allemaal dat TR spul schieten de prijzen de laatste tijd de lucht in. Zal wel aan de crisis liggen...

707 / 808 / 909

707 / 808 / 909

Dat is de gehele broodnodige TR reeks van Dj Misjah (X-Trax) op Marktplaats... :D

Daar zijn genoeg releases mee gemaakt! Good ol' times... :mexico:

O ja, mis je nog een 606, maar die had je al. :okdan:

attachment.php

Hier! Ze zeggen dat ze alles van Roland hebben, dus ook de 707 of 606!

:geslaagd:

Hey gefeliciteerd met je verse aanwinst :okdan: veel plezier ermee. Die 606 vind je zeker ook wel binnenkort 8~

Hey gefeliciteerd met je verse aanwinst :okdan: veel plezier ermee. Die 606 vind je zeker ook wel binnenkort 8~

606's beginnen schaars te worden heb ik het idee.....op iebee staan er ook maar een paar. Een jaar of wat geleden stonden er iig veel meer te koop.....
En ik denk door de zeldzaamheid dat ze worden aangeboden de prijs ook gaat stijgen.....ik heb de mijne een paar geleden nog voor 180 dollar aangeschaft en dat was incl. verzenden en hij is near mint.......

Ja maar het is vaak ook een kwestie van geduld hebben, soms komt er een tijdje niets voorbij en dan zie je er zomaar weer een paar. De prijs... tjah...:erm:

Lijkt me zuur als je daar 275 euro voor betaald en je komt erachter dat de batterijen gelekt hebben. Bovendien vind ik 275 euro voor zo'n aangetaste buitenkant ook wat aan de rpis.

g7xEPQmgmfF6uzZNm6ieSw==.jpg

Status
Please reply by conversation.
Back