• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] boss vf1,doepfer en MAC.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
geld :{ geld:P geld.

maar goed ik heb dus geld nodig en heb de volgende spullen:

1.boss VF1 het rode effecten monster:) incl.doos enz. 375 euro

2.doefer regelwerk midi/cv+gate controller+stepsequencer in zeer goede staat. ( de nieuwste uitvoering=V2 met alps faders) 375 euro

3.Power MAC(OS9) + 20" schrem + motu midi interface( 6in/4uit) +scsi 100MB zipdrive +alle bijbehorende bekabeling,muis en toetsenboard. Compleet werkenset en in uitstekende staat. gaat weg ivm de komst van een MPC.
meeneemprijs 450euro.

kleine mooie prijzen toch:bekdicht:

mvg bass-molecules

Die regelwerk kan je ook als analoge sequencer gebruiken toch?

Aniehoe...Check je pm!

Re: [TK] boss vf1,doepfer en MAC.

ik haal hem nog even omhoog.:)

Origineel geplaatst door bass-molecules
geld :{ geld:P geld.

maar goed ik heb dus geld nodig en heb de volgende spullen:

1.boss VF1 het rode effecten monster:) incl.doos enz. 375 euro

2.doefer regelwerk midi/cv+gate controller+stepsequencer in zeer goede staat. ( de nieuwste uitvoering=V2 met alps faders) 375 euro

3.Power MAC(OS9) + 20" schrem + motu midi interface( 6in/4uit) +scsi 100MB zipdrive +alle bijbehorende bekabeling,muis en toetsenboard. Compleet werkenset en in uitstekende staat. gaat weg ivm de komst van een MPC.
meeneemprijs 450euro.

kleine mooie prijzen toch:bekdicht:

mvg bass-molecules

Je mag zo langzamerhand je sig wel aanpassen in: 'ik had heel veel' :)

Origineel geplaatst door krz
Je mag zo langzamerhand je sig wel aanpassen in: 'ik had heel veel' :)

nou DAN heb ik nog heel veel, ik heb eigenlijk veel te veel 8) en daarom gaat er ook veel uit.
er gaat ook nog een mpc2000 en akai dr16 uit.

je wilt niet weten wat je kan kopen van een BMW cabrio ALPINE uitvoering. ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon teveel heb gekocht.en rij nu op een scooter:D

maar goed, er moeten gewoon wat dingen uit.

jullie mogen ook een bod uit brengen hoor, mag best, ik bijt niet ofzo:engel:

hey Gozer :)

Is er al een prijs bekend van de mpc200 ?

Origineel geplaatst door 20hz
hey Gozer :)

Is er al een prijs bekend van de mpc200 ?

Een MPC 200 kan altijd weg voor wenagh, de 2000 uitvoering zal iets duurder zijn, denk ik...:D

doepfer weg en even een prijsverlaging

doepfer weg en even een prijsverlaging

de doepfer regelwerk en de zipdrive bij de mac zijn weg. gaan nog even wat aad de prijzen doen.

Boss VF1 effectenbak mag voor 350euro weg

en de mac maar dan zonder zip-drive voor 400 euro.

zo nu even :L roken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back