Amerikaans Netsnoer

Status
Please reply by conversation.

jdieks

Ouwe rot
hoi,

Ik heb een amerikaans netsnoer nodig. gewoon de universele aansluiting aan de ene kant, waar euro-kabels ook op kunnen en aan de andere kant die 2 platte pinnen, met of zonder de extra aarde pin.

Dieks...
deze kan je niet in Nederland kopen ...
iig niet bij Mediamarkt/Correct/Modern en andere electronicazaken
tis verstandiger om er een andere stekker aan te zetten en/of gelijk het voltage omzetten naar 220V

ik weet dat je ze niet in nl kan kopen... daarom vraag ik of iemand er nog 1 heeft liggen.. ik heb er zelf ook 3 ofzo, maar die zijn in gebruik :)
ik ben niet zo'n wonder met een soldeerbout, dus ik ga liever niet in dat ding zitten prutsen en een kabeltje en een omvormer is sowieso goedkoper dan het ergens laten doen.

op marktplaats heb ik een advertentie gevonden van iemand die ze aanbied. (volgens mij zijn engelse kabels met de platten pluggen horizontaal, terwijl amerikaanse kabels ze verticaal hebben)

thanks man.. da's niet duur.. ik ga eerst nog 1 keertje onderzoeken of ik dat ding niet zelf om kan bouwen.. anders bestel ik deze

geef ff je adres ik heb er wel een voor je

Ik heb er net eentje gevonden. Ik zit in de buurt van Alkmaar. Je kunt hem komen halen.

Status
Please reply by conversation.
Back