• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation K-Station (Dus de Keys Versie)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koalaboer

lid tekens
Te koop aangeboden wegens overcompleet:

Novation K-Station

In goede staat verkeerende k-station. Ik vraag er 250 voor, maar er mag wat af. Wel serieus bieden! Verzenden kan, kosten koper. Langskomen mag ook onder het genot van een bakje koffie. Leuke bak, alleen heb ik mijn zinnen gezet op wat anders.

Specificaties
  • Oscillators - 3 osc with Square / Saw / Variable Pulse / Tri / Sine / Double Saw / Double Tri / Double Sine waveforms. Osc 1-2 sync, FM, external audio in (mono)

• LFO - 2 LFOs: triangle, saw, square, sample-and-hold; with panning, speed and delay parameters

• Filter - 12dB / 24dB switchable resonant low-pass filter with programmable output EQ

• Envelopes - 2 ADSR envelope generators plus FM attack/decay

• Effects - Reverb, Distortion plus tempo-locked Chorus, Phaser, Delay, Panner & Enveloped Filter with EQ, 12-band Vocoder

• Arpeggiator - up, down, up/down, up to 4 octaves, latchable

• Memory - 400 in 4 banks, (200 factory sounds

kstation.jpg

Synthforum update

200 Euro!!!

En dit is tevens de laatste prijsverlaging voor het synthforum. Ik kijk het nog even een paar daagjes aan en anders gaat ie op marktplaats. Tis echt wel een leuke synth hoor. Flink onderschat. Check deze youtube filmpjes maar us.

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=ks+rack

Deze gaat naar een Belgisch forumlid en mag op :slotje:

Veel plezier met je aankoop :dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back