Prof hier... anybody home?

Profes-b

Nieuwkomer
Dag mensen van het goede (electronische) leven, Profes-B hier.

Ik heb vandaag besloten om mij maar eens aan te gaan melden op een forum. Ik ben een aantal jaren vrij actief geweest op een ander forum, maar ja, al het goede vergaat (hackers... bah!)... weet je dat ook weer :P.

Mijn naam is Ruben en ik kom uit het prachtige oosten van Nederland, Markelo wel te verstaan. Ik ben inmiddels al weer bijna 25 jaren oud en ben al vanaf mijn 6e met muziek bezig. Dit is begonnen met het bespelen van de gitaar (dit doe ik overigens nog steeds). Vroeger in een aantal bands, tegenwoordig solo.

Vanaf mijn 15e ben ik begonnen met het produceren van electronische muziek. Uiteraard eerst met Magic Music Maker, vanaf daar ben ik via Fasttracker en Reason bij Cubase terechtgekomen. Daar ben ik inmiddels ook al weer een aantal jaartjes mee bezig. Mijn setup is op dit moment eigenlijk puur software met een midicontroller (CME UF5) en een Tube Amp (voor het recorden van vocalen+gitaar).

Mijn stijl is denk ik niet te omschrijven. Ik produceer eigenlijk vanalles. Van trance tot electro. Mijn muziek heeft regelmatig van allerlei stijlen een klein beetje 8)

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in mijn muziek, dan zou ik je toch aan willen raden om nog even te wachten. www.profes-b.com is nog steeds online, maar dit bevat alleen nog maar oude muziek. Er wordt op dit moment gewerkt aan een geheel nieuwe website, inclusief mijn nieuwe producties. Ik zal binnenkort wel even wat online zetten op het forum, want ik ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie reacties op mijn muziek!

Nou, zijn er nog vragen? Geen vragen? Mooi, dan is het nu tijd voor een biertje dacht ik zo...

Proost! :biertje:

Cheers,

Ruben // ProFes-B

welkom , welkom, welkom !
wat is je favorieten Synth?
do you like it the hard and/or soft way ?
fr.gr.sunny

Mijn favoriete synth? Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Moog. Ik heb afgelopen Music Messe de little phatty geprobeerd en dat is toch wel erg lekker. Natuurlijk ook de MS-20, maar dat is misschien al wel cliche 8) Qua software toch ook de minimoog, erg lekkere rauwe sound. Verder is de Albino3 ook een brilliant stukje software!

Back