• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamware PRO-12 ASB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
SonicCore/Creamware PRO-12 ASB helemaal okay en tiptop alles erop en eraan.

Mint...loc. 0184 NL

Yamaha FS1r of 500euro.

499.-- voor de snelle beslisser, dan leg ik er zelf die ene euro wel bij om zo'n FS1R te kopen.....

die FS1r gaat al aan me neus voorbij, bedankt hoor!!! :D

Prijs blijft, zeer verrassend te noemen, 499 ex shipping

in perfecte staat, en ik kan niet tegen demo prijzen op van feedback, dus svp als je hem virtueel (want leverbaar is dat niet natuurlijk hehe)voor een 450 wil kopen, gaat uw gang, de mijne is en blijft 499....

499,- en geen ct meer.

Alleen te ruilen voor een yamaha FS1r ,Schippmann Ebbe & Flüt, Serge, Moog Little Phatty v2, Mig 33, dikke monitors...

Geen inruil van:

Doorgeroest vintage, VA, plugins (rrr), rackspul uit het jaar 0, behringer (is gelijk een plek op de ignorelijst ook), sokken, roland van na 1990, groenten.

dusssss......schopperdeschop

Ik heb vernomen dat er binnen een aantal maanden een update komt voor de ASB series..

totdan is ie 499,--, nog steeds te ruil voor een FS1R

.skop.

De DX200 is verkocht als het goed is, dus die kan niet meer in een ruil betrokken worden, en ik heb inmiddels een aantal mensen gemaild over een FS1R om die aan te kopen met cash, dus wees snel als je een FS1R omwilt zetten in een PRO12 :)

Voor de rest geen interesse meer in ruil.....of het moet een Schippmann ebbe und flut zijn.

PRO12 499,-- harde euros....in perfecte nieuwstaat!!

Helemaal minty minty, alles erop en eraan.. Er is geen verschil met een totaal nieuwe die je koopt (888) bij thomann...

BTW ik weet van de feedback prijs af van 450 :D maar mensen probeer hem eerst eens aan te schaffen daar voor die prijs, en dan pas mij te mailen. Dat ding staat daar al 5 jaar onderhand als demo en er heeft al 10000 man daar alle knoppen 'uitgetest'. Maw je koopt gewoon een versleten ding hehe. Deze is zo fris als een citroen :P

Doos, manual, ac adapter heel de mikmak.

Omdat ik konkurrentie heb gekregen ( :( )...gaat ie even naar beneden naar 450...maar dat is maar tijdelijk.

888 bij thoman, kutsmileys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back