Quote+ knop werkt niet in Safari

Barno

VCO mentaliteit
Als ik meerdere berichten wil quoten dan klik ik op 't tweede quote knpje onder de tekst en doe vervolgens 'post reply'.
dan komen alle aangevinkte berichten in m'n reply te staan zoals verwacht.

als ik later indezelfde discussie een ander (nieuw) bericht quote blijven de oude ge-quote berichten erbij komen ondanks dat ze niet meer aangevinkt zijn.
ligt dat aan mij of wordt er ergens een cookie niet gewist of zo?

thanks

(in safari osx 10.5 trouwens)

Dat heb ik ook nog nooit gehad.

Als ik meerdere berichten wil quoten dan klik ik op 't tweede quote knpje onder de tekst en doe vervolgens 'post reply'.
dan komen alle aangevinkte berichten in m'n reply te staan zoals verwacht.

als ik later indezelfde discussie een ander (nieuw) bericht quote blijven de oude ge-quote berichten erbij komen ondanks dat ze niet meer aangevinkt zijn.
ligt dat aan mij of wordt er ergens een cookie niet gewist of zo?

thanks

(in safari osx 10.5 trouwens)

Geen last van.... Hier IE.

quote quote

grr 30 seconden strafbank

je moet je laatste quote die je wilt gebruiken niet met de Quote+ maar met de normale Quote button doen. Anders blijft Quote+ aanstaan.

Onzin....ik gebruik voor meerdere quotes de + button en dan op reply. Daarna komen ze niet terug....anders zou ik het nou ook moeten hebben met wel 100 ge quote berichten hieraan vast....

Serieus? Bizar. Ik gebruik hem zoals ik zei en nooit te never geen prob ermee gehad

misschien is 't wel een Safari bug... 'k heb de beta ervan geinstalleerd en die heeft nog wel wat bugs hier en daar

En niks hier....dan ligt misschien idd toch aan Safari.....

Back