Hoi. Ik zou die ' cloon' zeker niet kopen ! Voor minder zet je er zelf 1 in elkaar, die vele malen beter presteert !
Ik heb zelf 2 weken geleden mijn nieuwe pc gebouwd. Gebaseerd op een Gigabyte UD4-P X-58 moederbord (goed overclockboard) 6 gb 1600mhz Corsair Dominator (het beste geheugen) Core i7 920 D0 Stepping, Coolermaster V8 CPU-koeler, 4 Samsung F1 1 TB harddisk in raid en een Geforce 9800 GTX (de nieuwe GTX-260 en GTX-280 worden pas in Snow Leopard ondersteund). Daarnaast een Zalman 750 HP Ultra Silent voeding in een Coolermaster Cosmos case.
Dit alles kostte mij 1000 euro. Ik heb OSX 10.5.6 perfect stabiel draaien, Cubase loopt perfect stabiel, net als alle andere OSX functies. Windows Ultimate 64 bit draait perfect via VM ware Fusion (virtueel)
Het voordeel is dat ik door de goede koeling en goede onderdelen ik de i7 perfect stabiel op 4,0 ghz heb lopen. De processor wordt onder full load (prime) maar 83 graden. Tijdens normaal gebruik is dat rond de 70.
Qua benchmarks is dat vele malen sneller dan het systeem(pje) dat deze gasten aanbieden. Ik kan zonder problemen apple updates downloaden, door een slime boot from EFI methode. Wil je weten hoe dat alles werkt, google is je vriend.
Samen met mijn mac alu keyboard en 26 inch HP Paviljon monitor is dit de best computer die ik ooit heb gehad voor muziek maken. In benchmarks is hij vele malen sneller dan de huidge MAC octocore, en maar 25 procent trager dan de nieuwe dual socket i7 Mac Pro's. En dat voor een fractie van het geld. En dan kan ik ook nog eens de goedkopere videokaarten voor pc gebruiken, want Apple vraagt vele malen meer voor exact dezelfde hardware. Ik heb trouwens gewoon geinstalleerd vanaf een orginele legale OSX Leopard DVD !
Succes in je speurtoch, maar neem mijn advies aan. Google eens op dit onderwerp, en bouw zelf een supersysteem. Qua onderdelen heb je aan deze post alles aan info wat je nodig hebt om een vele malen sneller systeem te kopen voor minder dat het door jou gesuggereerde systeem.