Motu 828 mk2 reparatie, wie?

Heb je het al bij de importeur of MOTU zelf geprobeerd? Is de garantie uberhaupt al verlopen?

Van teh intarwebz http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/MOTU/828+MKII/10/1:

MOTU has a unique warranty...for less than $80.00 they will repair or replace the 828mkII, offer a free warranty on that work for 90 days, and that goes for the life of the unit. In five years, if it goes down, the same applies. They replaced my unit, sent it back just as I sent it in (2nd day air), all in a one business day turn around. Outstanding support as far as I'm concerned.

Beter dan zelf gaan prutsen!

Hallo,

mijn 828 mkII ging dood een week na ontvangst uit USA (Ebay aankoop). Na wat email contact met de NL importeur [TMaudio.nl] kon ik em opsturen en zou de MOTU in USA gerepareerd worden. Twee maanden later kreeg ik een splinternieuw exemplaar toegestuurd (de mijne bleek niet meer te redden) en ik moest alleen de verzendkosten van NL > USA en weer terug te betalen - was geloof ik iets van 117 euro ofzo, dus qua garantie zit het wel goed met MOTU.

Als je het apparaat in NL hebt gekocht, is het trouwens het makkelijkst om naar de dealer terug te gaan en die zorgt dan het snelst (en goedkoopst) voor dat het bij de importeur terechtkomt.

Overigens, ik heb deze MOTU juist aangeschaft voor "on the road" gebruik, tot zover gaat alles nog goed.....:engel:

tja, ik was nog vergeten te vermelden dat die 2 maanden wel incl. wachttijd is van verzendingen importeur NL >> MOTU USA - want ik m'n timing was net een paar dagen te laat om m'n defecte 828 meteen met een zending die kant op te sturen. Dus misschien duurt het wel iets minder lang, maar eh 2 weken?!! Dan moet je snel een reserve MOTU gaan halen ben ik bang............. :yamaha:

Back