• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland SRX-02 (Concert Piano) en Korg X5D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kerkrade

Nieuwkomer
1) Roland SRX-02 (Concert Piano)

Van de Roland-site:"The SRX-02 Concert Piano board dedicates its entire 64MB of wave memory to one purpose—reproducing the most exquisite stereosampled piano sound Roland has ever offered. When combined with an XV-88 or RD-700’s precision Hammer-Action keyboard, the SRX-02 provides a heavenly piano playing experience."

Aangezien ik 'overgestapt' ben op een Nord Stage is deze kaart voor mij overbodig geworden. Nieuw kost deze op dit moment nog steeds minimaal 299,- euro, dus ik had hiervoor de prijs van 150,- euro in gedachten!

UmyaK8ud2e09uUmxyLFQSA==.jpg

2) Korg X5D incl. flightcase

Deze synth heeft weliswaar al flink wat optredens en repetities meegemaakt, maar werkt nog steeds volledig naar behoren. Sounds nog steeds goed bruikbaar en heerlijk compact (zoek maar eens op youtube op 'x5d').

Inclusief op maat gemaakte flight-case, het keyboard kan eventueel in de flight-case bespeeld worden. Verder incl. sustain-pedal en voedingsadapter.

Prijs: 300,- euro of doe een serieus bod (liefst hoger ;-) )

WiLlWPoh5hx7lmS1y30tag==.jpg

Mail me even bij interesse: tim@kerkrade.net

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back