Korg Legacy Analog Edition

Strobe Effect

Nieuwkomer
Hey forumlezers,

Ik heb laatst dit softsynth paket van korg aangekocht (2dehands op het forum). Nu zijn alle VST's/AU - geïnstalleerd (staan in de library van mijn mac), en stand-alone werkt de plug prima.

Probeer ik deze echter de laden in een programma als Ableton Live 7 of Logic vindt Ableton/logic de vst's/au echter niet terug.

Ik meen mij iets te herrineren dat dit iets met universal binary code te maken heeft. Is hier soms iets aan te doen? Of heeft iemand hier al ervaring mee...

(Mac OSX 10.5.6, 2,1 GHz Intel Core 2 duo)

Heb je via korg users net de laatste installer gedownload? bij mij draait het namenlijk prima. En tuurlijk de licentie op de ilok, met de laatste ilok drivers. En natuurlijk logic 8 op een intel...

De plugins van de eerste versies (zonder usb dongle) kan je niet draaien op een intel mac. De latere versie met dongle kan je via korguser.net upgraden zodat hij UB compatible is.

Ik vind het overigens wel een naaistreek van korg, heb er toen die Legacy collection net uit was honderden euros voor betaald en nu ik een nieuwe computer heb kan ik ze niet meer gebruiken... :frons:

@DennisBastian: je kan deze wel nog gebruiken,het kost je dacht ik zo'n 20 euro,plus
moet je een dongle liggen hebben,of er nog ééntje bijkopen.Zo kan je de oudere versie met key dan gebruiken met een dongle en vanaf dan kan je verder updaten zolang deze zich aanmelden

Back