Rob Papen demo Subboombas bij I4

Grooveron

Altijd wat !!
Op Zaterdag 16 Mei zal SynthGoeroe en Sounddesigner Rob Papen zijn nieuwste Synth voorstellen de "SubBoomBas".

Vanaf 13.00/13.30 zal hij deze nieuwe Synth demo'en Bij I4-Muzique in Eindhoven op de Hoogstraat 151.

De "SubBoomBas" is speciaal gemaakt voor het laag, de Bassen dus.
En wie Rob kent weet dat het wat sound betreft dik voor elkaar zal zijn.
Daarnaast is deze Synth ook nog eens zeer vriendelijk geprijst en heeft hij een aantal features (Seq/Arp en Rob's Sounds) die hem onweerstaanbaar maken.

Kom dus en laat je overtuigen op 16 Mei Bij I4 in Eindhoven.

zal wel druk worden

Dat hopen we wel, Rob is een dijk in demoen en altijd mooi als hij in je buurt is je kan hem dan weer van alles vragen :-)

leuk ...jammer druk die dag wel ok weer van i4
volgens mij een ...erg chill zaakje egt jaren gelee datk r geweest ben [kochht mn a4000 byna nieuw daaro ...o o o oh

Net ff geregled dat ik er ook naar toe kan. heb nog wel wat vraagjes aan rob. mischien krijgen we nog wel een klein sound seminar :-)

Tot vanmiddag allemaal

En hoe was de demo?

Ik heb de soundclipjes op z'n site beluisterd en het klinkt overall best lekker!
Maar veel geluiden in de hiphop style sectie lijken steeds 3 ingrediƫnten te hebben: Sinus bass, percussie sample (lijken best op geluiden uit de Beat Garden expansion ROM voor EMU soundmodules van Papen :D) soms met een beetje reverb met high cut filter.

Ben wel benieuwd naar wat ervaringen.

was erg goed, sbb heeft zeeeeeer veel mogelijkheden ook het soort wave sequencen is vet.

het veel beter dan de online demo's

ze hadden bij i4 een kick met sub laag melodie en een seq lijntje , heel simpel en dan steedd een ander sub sound selecteren en sted een ander seq lijntje pakken. het was steeds erg goed. ik had zo super snel een overzicht van de mogelijkheden

en dat voor 100 piek !

Back