Update 1,5 voor Motif XS

Op de Engelstalige site van Yamaha zie ik alleen de 1.12 versie, is de 1.5 update in het Japans of/ook Engelstalig?

Ik wacht even tot ik kan lezen wat ik precies update ;)

:D

In Japan staan gewoon de engelstalige versies hoor!
Niets mis mee, ik heb de update ook al lang uitgevoerd...

groet,

robbie

Op de Engelstalige site van Yamaha zie ik alleen de 1.12 versie, is de 1.5 update in het Japans of/ook Engelstalig?

Je moet ook gewoon de "link" volgen welke ik er bij zette!:geslaagd:

robbie:doei:

Ik zal er eens naar kijken vanavond.

Zit alleen niet te wachten om mijn mooie nieuwe XS7 te 'bricken' met een of andere vage update in het Japans waarbij ik de error message niet kan ontcijferen :)

Hee, het werkt ook nog :)

yep,

ik moet toegeven dat die skins functie van de gui me vrij suf leek in het begin, ik bedoel, lieveheersbeestjes of raceautootjes als sliders :D, wie wil dat nou hahaha. Maar er zitten een paar mooie 'normale' skins bij die de leesbaarheid en gui feel behoorlijk verbeteren.

vergeet trouwens niet om de vst editor of studio manager te updaten naar 1.2.1. , anders is je computerintegratie naar de knoppen.

Ja, dat heb ik al gedaan. Ik krijg alleen de netwerkverbinding nog niet aan de gang, m'n PC ziet de Motif wel maar ik kan niet 'inloggen'.

Heeft overigens niets met deze update te maken, ik heb er gisteren voor het eerst pas een netwerk kabel in gestoken.

Ja, dat heb ik al gedaan. Ik krijg alleen de netwerkverbinding nog niet aan de gang, m'n PC ziet de Motif wel maar ik kan niet 'inloggen'.

Heeft overigens niets met deze update te maken, ik heb er gisteren voor het eerst pas een netwerk kabel in gestoken.

inloggen met usernaam: nobody
het wachtwoord heb je zelf ingesteld.
wel zorgen dat de fileserver op ON staat in je motif.

Andere mogelijkheid is dat je domeinen niet matchen, ook simpel op te lossen, maar gaat denk ik wat te ver om dat uit te leggen op een synthforum :D

Dat heb ik geprobeerd en dat werkt dus niet (zijn de stappen uit de handleiding), maar ik denk dat het inderdaad iets met domeinen/workgroups te maken heeft. Ik kom er ook wel uit, even doorpielen vanavond en dan komt het wel goed. In elk geval was er wel verbinding dus ik zit er vlak bij denk ik.

Back