Yamaha QY-70

Status
Please reply by conversation.

gekko

Stamgast
Hoi,

Ik ben op zoek naar een Yamaha QY-70!

Ik heb onlangs de Yamaha QY-700 gekocht, maar ik kom thuis niet aan uitpluizen toe. Misschien dat ik er met de mobiele variant wel aan toe kom 8)

Ik overweeg evt. een ruil met de Yamaha QY-700 of mijn Korg Kaosspad 2.

Grtz Wilant

Wat had je voor de 700 betaald destijds?

Jammer dat ik mijn QY100 al verkocht heb, die 700 had ik graag een keer geprobeerd, ik vond het principe namelijk wel erg leuk.

Wat had je voor de 700 betaald destijds?

Een heel keurige prijs 8~

En ik verkoop hem evt. pas als de QY-70 echt bevalt!

Jammer dat ik mijn QY100 al verkocht heb, die 700 had ik graag een keer geprobeerd, ik vond het principe namelijk wel erg leuk.

Waarom heb je de QY100 dan verkocht ?!?

Grt Wilant!

Nou ik was net op vakantie geweest en die was nog al duur uitgevallen. Toen heb ik twee apparaten in de verkoop gezet op marktplaats en hier. En helaas bood iemand de veel hogere prijs op Marktplaats waardoor ik hem toch maar verkocht heb ondanks dat ik inmiddels al weer op een andere manier wat geld geregeld had.

Wat me trouwens enorm tegen viel was de batterijduur. Voor mijn gevoel ergens tussen de een en twee uur op standaard appie happie batterijen. Maar misschien dat het met Duracells wel wat beter is, volgens mij trekt hij op zich niet zo snel batterijen leeg maar moet het voltage wat geleverd wordt wel steeds vrij hoog blijven.

Wat me trouwens enorm tegen viel was de batterijduur. Voor mijn gevoel ergens tussen de een en twee uur op standaard appie happie batterijen. Maar misschien dat het met Duracells wel wat beter is, volgens mij trekt hij op zich niet zo snel batterijen leeg maar moet het voltage wat geleverd wordt wel steeds vrij hoog blijven.

Hoe zou dat zijn met rechargeable's?

Gr Wilant!

Heb hier nog n kjoewai seventie liggen die een nieuw baasje zoekt. Eventueel ruilen tegen een minirecorder

Status
Please reply by conversation.
Back