Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en maak sinds enkele maanden mijn eigen muziekjes en geluidjes. Ik ben nog volop aan het leren en probeer op muziekfora mijn kennis te verbreden over elektronica en alles wat te maken heeft met zelf muziek maken/recorden/... Boeiend, zeeeeeeeeeeeer boeiend
en vooral heel leuk!
De software en hardware die ik totnogtoe heb is de volgende:
Mac os x leopard met Cubase 4
Akoestische gitaar Fender CE303
Shure sm 57
Native instruments audiokontrol 1
Hard drive Maxtor 500 GB
Clavinova CLP-270 van Yamaha
Keyboardje Roland E28
Bas Ibanez SRX300
In bestelling en op komst (joepie
): M-Audio UC33e en M-Audio Oxygen 8v2
Op deze website vind je wat nummers waar ik laatst aan gewerkt heb - www.myspace.com/paperfoxmusic.
Geef gerust jullie mening/tips,...
Thx en tot binnenkort!
Rein/Paper Fox
ik ben nieuw op dit forum en maak sinds enkele maanden mijn eigen muziekjes en geluidjes. Ik ben nog volop aan het leren en probeer op muziekfora mijn kennis te verbreden over elektronica en alles wat te maken heeft met zelf muziek maken/recorden/... Boeiend, zeeeeeeeeeeeer boeiend
en vooral heel leuk!De software en hardware die ik totnogtoe heb is de volgende:
Mac os x leopard met Cubase 4
Akoestische gitaar Fender CE303
Shure sm 57
Native instruments audiokontrol 1
Hard drive Maxtor 500 GB
Clavinova CLP-270 van Yamaha
Keyboardje Roland E28
Bas Ibanez SRX300
In bestelling en op komst (joepie
): M-Audio UC33e en M-Audio Oxygen 8v2Op deze website vind je wat nummers waar ik laatst aan gewerkt heb - www.myspace.com/paperfoxmusic.
Geef gerust jullie mening/tips,...
Thx en tot binnenkort!
Rein/Paper Fox
Dat is onmogelijk met die Ibanez.. Twee actieve humbuckers met actieve electronica. Dat kan gewoon niet zacht en rond klinken... (ik hem hem zelf o.a. ook, het is mijn standaard powerrock axe.. wel met andere electronica maar toch..) Het enige wat je nog kunt doen is het brug-element helemaal wegdraaien. Dan hou je het element tegen de nek aan over en die klinkt _iets_ rustiger.