MY WORLD! (tips/kritiek effe nodig)

Origineel geplaatst door djsirjamez
ok man luistert:

ik geef je helemaal gelijk!!!!!

ik ben eigenlijk ook een BEAT makertje.. laat mij de drums en de rest bouwen en ik doe het, naar mijn mening, aardig goed..

zodra ik moet gaan rotzooien met synths, noten en ga maar door, verlies ik het gelijk. Ik denk dan maar zo, oefening baart kunst en ooit zal het er wel van komen toch? Ik gaf in een eerdere post al aan dat die synth inderdaad niet echt klinkt.. dus die rip ik eruit..

Bij mij andersom, ik ben meer van de klank en minder van de beats, maar het gaat komen, steeds maar weer prutsen. Op een dag halen we elkaar in :confused:

ik zat net even te bomen met luke en die had het erover dat 2 dingen nog vals klinken, kleine eigenaardigheidjes..
vanavond heb ik mijn eerste akkoorden lesje en daar zal ik deze track meenemen.. kijken wat ik nu precies niet goed doe.

tonen is wel lastig..

echter, wat vinden jullie van het eindresultaat?!

:dj: :halleluja

Origineel geplaatst door omiel
Nee, Skywalker.

Skywalker vind ik trouwens wel de dopeste naam die ik OOIT heb gehoord!
fuck man.. dat die naam nou al vergeven was! :duivels:

vanavond heb ik mijn eerste akkoorden lesje en daar zal ik deze track meenemen.. kijken wat ik nu precies niet goed doe.

tonen is wel lastig..

Hey Jamez,

wie/wat/waar/hoe heb je les in akkoorden? :)
Ik ben namelijk ook bezig met muziektheorie, maar alles in je eentje uit boekies leren is niet echt bijster interessant.
En verder wil ik niet leren spelen, het gaat mij meer om de theorie.

Kunnen we geen DSF-leer-hier-je-accoorden-dag ervan maken onder het genot van een hapje, drankje en evt. rokertje? :P

Origineel geplaatst door krz
Kunnen we geen DSF-leer-hier-je-accoorden-dag ervan maken onder het genot van een hapje, drankje en evt. rokertje? :P

ja man!! bij jou thuis!!!

kom maar langs.. je weet de weg naar Wageningen ;)

HIJ IS AF!

ik doe er niets meer aan! ik heb al die kut synths eruit gehaald, kreeg ze gewoon niet goed
mede omdat die synths allemaal ingebakken FX hadden en meer als HITS moeten worden gebruikt..

enniewee.. dit is em en zo gaat ie de winkel in!

A side : GROOVE FANATICS
expected medio april 2003.

Ja, ook die verbs vind ik dope, dus ik ga echt niets meer veranderen :-))
en nee ik vind hem niet saai.. ik luister hem nu op mijn headphone, lekker hard en toppie hoor!!!

HIJ IS AF!

ik doe er niets meer aan! ik heb al die kut synths eruit gehaald, kreeg ze gewoon niet goed
mede omdat die synths allemaal ingebakken FX hadden en meer als HITS moeten worden gebruikt..

enniewee.. dit is em en zo gaat ie de winkel in!

A side : GROOVE FANATICS
expected medio april 2003.

Ja, ook die verbs vind ik dope, dus ik ga echt niets meer veranderen :-))
en nee ik vind hem niet saai.. ik luister hem nu op mijn headphone, lekker hard en toppie hoor!!!

P'sies, op een gegeven moment ben je er wel klaar mee, commentaar of niet. Ik ga hem nu luisteren (nu nog gratis). :)

Back