Vette synth die z3ta+

Ik vond hem een tikje aan de zware kant qua cpu-ussage, maar
RGC staat er wel om bekend dat ze een aardig softsynthje bouwen
zo hier en daar.

persoonlijk ging er bij mij geen lampje branden...kweetnie..vond de preset-sounds niet speciaal, en de interface ook niet...... pentagon van dezelfde maker vinnik wel weer helemaal te gek

Hmm ik vind die waveshaping wel vet..Jammer alleen dat je die niet op een of andere manier kunt toewijzen...
Ja dat de presets niet goed zijn wil nog niet zeggen dat de synth nie goed is...Zelf geluiden maken !!
Ik vind t persoonlijk wel een hoogstandje qua soft-synths..Ik zou m toch maar s goed checken...
Ik zal m veel gebruiken denk ik !!

z3ta+ is da bomb! :D
gewoon een hele brute synth. samen met albino top of the bill op dit moment! [imho]

dit is idd een hele lekkere synth, kheb lekker met de demo zitten spelen en heb er veel plezier van gehad. hij staat op m'n verlanglijst, maar tegen die tijd dat ik bij deze synth aankom is er al lang weer een versie 5 ofzow :)

Origineel geplaatst door olafmol
persoonlijk ging er bij mij geen lampje branden...kweetnie..vond de preset-sounds niet speciaal, en de interface ook niet...... pentagon van dezelfde maker vinnik wel weer helemaal te gek

Ik ben ook zeer te spreken over die Pentagon maar de presets vond ik m ook niet bepaald bijzonder...

Back