Nieuw in softwareland

Anth

Nieuwkomer
Beste forumleden,

Na ruim 20 jaar in gitaarbands te hebben gespeeld als drummer heb ik zo'n 3 jaar geleden de stokken aan de wilgen gehangen. Na de nodige Fotografie-therapie blijk ik toch niet mijn muzikale gevoelens te kunnen onderdrukken. Heb Logic Pro en sinds kort Reaktor aangeschaft en ben flink aan het experimenteren en aan het leren.
Graag ontvang ik nuttige reacties op 1 van m'n eerste tracks, die nog zeker niet af is. Voor nu maakt het me zelf niet uit wat je opvalt. Bedenk misschien wel dat mijn voorbeelden lopen van David Sylvian en Talk Talk tot Alva Noto en Oren Ambarchi.

www.xs4all.nl/~amvzijl/HPoole.mp3

Bedankt alvast,
Anthony.

Laatst gewijzigd:
Hallo Anthony, eerste indruk: mooie compositie en...(hoera!) er zit GEEN dreun onder... ;
Over de geluidskwaliteit kan ik op dit moment niet zo veel zeggen: zit te luisteren op simpele game-speakertjes.
Hoor wel af en toe kraakjes die denk ik in de opname zitten...verder: vooral zo door gaan!

Groeten, Roland

PS. Een paar jaar geleden mijn stokken ook aan de wilgen gehangen......

mooie piano, klinkt lekker ver weg.

Kan er verder niet zo veel over zeggen, vind het wat te weinig elementen bevatten om het voor mij een track te noemen.

Klinkt als een lange drone, beetje filmisch. Wel mooi hoor.

Hallo Anthony, eerste indruk: mooie compositie en...(hoera!) er zit GEEN dreun onder... ;
Over de geluidskwaliteit kan ik op dit moment niet zo veel zeggen: zit te luisteren op simpele game-speakertjes.
Hoor wel af en toe kraakjes die denk ik in de opname zitten...verder: vooral zo door gaan!

Groeten, Roland

PS. Een paar jaar geleden mijn stokken ook aan de wilgen gehangen......

Hoi Roland,

Dank. Ja gek he: geen dreun. Dat speelt niet zo veel meer.
Er zit iets raars in de "drumtrack", dat moet ik er nog uithalen.

mooie piano, klinkt lekker ver weg.

Kan er verder niet zo veel over zeggen, vind het wat te weinig elementen bevatten om het voor mij een track te noemen.

Klinkt als een lange drone, beetje filmisch. Wel mooi hoor.

Hoi Alex,

Dank voor je reactie.
Heel veel spannender ga ik de track niet maken, maar hij is nog niet af. Het kan iig wel een opbouw gebruiken en wellicht laat ik de trompet wat meer weg. Wat meer variatie in de beat kan ook geen kwaad.
Met het geluid van de piano ben ik een aardige tijd bezig geweest, daar kan ik me op dit moment ook aardig in vinden.

Hoi Alex,

Dank voor je reactie.
Heel veel spannender ga ik de track niet maken, maar hij is nog niet af. Het kan iig wel een opbouw gebruiken en wellicht laat ik de trompet wat meer weg. Wat meer variatie in de beat kan ook geen kwaad.
Met het geluid van de piano ben ik een aardige tijd bezig geweest, daar kan ik me op dit moment ook aardig in vinden.

ik ook, die klinkt perfect, alsof er een engeltje ove... enfin. hij klinkt goed!

Back