Electronic Slaves (ElektroFunk)

Elec_Trix

Stamgast
Heb dit vandaag afgewerkt
-->voor al wie van Robot-type Elektro houdt,
dit is de mega spot waar je em mega kan downloaden : http://www.megaupload.com/?d=BFTMY40F

Wat verder onderaan staat ook een STREAMING link ;)

en vergeet niet

ELEKTRO IS THE SCIENCE FICTION OF MUSIC

*einde van de berichten

Laatst gewijzigd:
Als ik jou was zou ik een direct streaming mp3tje neerzetten in plaats van 56 mb die je pas na een minuut kan downloaden, dan luister ik er graag naar.

Als ik jou was zou ik een direct streaming mp3tje neerzetten in plaats van 56 mb die je pas na een minuut kan downloaden, dan luister ik er graag naar.

Geef dan ook een link zoals divshare.com

mega veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

dat gaat meteen helemaal los met die vocal (stoere stem)
die gepitchde snares zijn ook tof!

dat is een minuutje wachten wel waard hoor.

Electronic Slaves (Streaming)

Electronic Slaves (Streaming)

mega veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

hahaha bedankt, doet me plezier dat toch nog iemand de moeite wil doen om em te downloaden! :biertje:

Vanochtend klonk ie al heerlijk, nog voor de koffie net na het uitlaten vd hond (die jankt me wakker)....
...maar na uren ploegen in de tuin en wat halve liters...

staat als een huis, krijg zin om te draaien ervan.

Niet echt up my alley maar heeft inderdaad wel zijn hefty momentjes (b.v. na 2:15).

Na het binnenhalen van > 50mb kom ik er achter dat de wave file het niet doet in winamp. Maak er gewoon een high quality mp3 van.....

Maak er gewoon een high quality mp3 van.....
Of doe gewoon zelf een beetje moeite om de file wel te openen, is ook geen rocketscience volgens mij

@ TS: lekkere track hoor...arrangement zou iets interessanter kunnen misschien maar dat is mijn mening, maar zo als ie nu is ook al fijn

Of doe gewoon zelf een beetje moeite om de file wel te openen, is ook geen rocketscience volgens mij

Laten we het probleem gewoon bij de bron oplossen. Ik heb geen zin om allerlei software te moeten installeren op deze laptop voordat ik naar iemand zijn niet werkende wav file kan gaan luisteren.

Laten we het probleem gewoon bij de bron oplossen. Ik heb geen zin om allerlei software te moeten installeren op deze laptop voordat ik naar iemand zijn niet werkende wav file kan gaan luisteren.

Probleem? Er is geen probleem, maak jij er van..de bron doet alles goed (koste me nog geen minuut en hij was netjes aan het draaien in iTunes), had het ook anders kunnen doen maar daar zit geen probleem hoor!
Kijk als je geen zin hebt, dan doe je dat toch niet en luister je er niet naar maar dan kan je op z'n minst wel een andere/normalere reactie neerzetten.

goed dat je nog ff een mp3 plaatst ;) Ik vinnum dik, met name de drums zijn lekker geprogrammeerd. Het stuk tussen 1.59 en 3.19 mag er voor mij wel uit, of een stuk ingekort worden.

er staat ook een streaming link, luister daar maar eens naar dan. ik zou begod niet weten hoe ik een high quality mp3 moet maken..:confused:

@iedereen: alvast bedankt vr de vele reacties !!
lijkt na een honderdste luisterbeurt dat deze track verre van af is.
zal em ng bijschaven en het resultaat zal ik ook droppen hier.

Back