C CgJoe Stamgast Lid sinds 30 november 2006 Berichten 458 Locatie Nederland 30 mei 2009 #1 Gezocht, de module dan wel de X6 Heb je er een die je kwijt wilt, PM
S studiootje Stamgast Lid sinds 29 januari 2004 Berichten 221 16 juni 2009 #2 Ik heb een X6 staan. De backlight doet het niet maar voor de rest in goede staat.
C CgJoe Stamgast Lid sinds 30 november 2006 Berichten 458 Locatie Nederland 16 juni 2009 #3 studiootje schreef: Ik heb een X6 staan. De backlight doet het niet maar voor de rest in goede staat. Zie meer... backlight is wel belangrijk aangezien ik er misschien ooit nog wel een gig mee wil doen. in ieder geval bedankt voor je bericht.
studiootje schreef: Ik heb een X6 staan. De backlight doet het niet maar voor de rest in goede staat. Zie meer... backlight is wel belangrijk aangezien ik er misschien ooit nog wel een gig mee wil doen. in ieder geval bedankt voor je bericht.
S studiootje Stamgast Lid sinds 29 januari 2004 Berichten 221 16 juni 2009 #4 Kan natuurlijk gemaakt worden maar dat is er nog niet van gekomen.....
C CgJoe Stamgast Lid sinds 30 november 2006 Berichten 458 Locatie Nederland 28 juni 2009 #5 Ik heb nagevraagd hoeveel het repareren van het scherm kost. helaas worden de arbeidskosten dan zo hoog dat het geen doen is. nog iemand met een x6?
Ik heb nagevraagd hoeveel het repareren van het scherm kost. helaas worden de arbeidskosten dan zo hoog dat het geen doen is. nog iemand met een x6?