my first cuby

poul

Stamgast
heho,

voort eerst een track (af)gemaakt in cubase. ben nu een klein maandje aan het spelen met het programmaatje. en ook een die bijna geheel met cool edit is gemaakt. ik zou graag weten wat jullie er van vinden en constructive criticism is meer dan welkom.
(ik heb o.a. deze nummers opgetuurd naar muziektechnologie om daar volgend jaar aan de basisopleiding te kunnen beginnen.)

R^E^D cubase nummer, allemaal vsti's behalve de gitaar. beetje indie achtig nummer.

barcode ||| || |||| |||28 cool edit nummer, beetje gek...

poul

kheb naar RED geluistert. vind het best wel een groovy nummer hoor.
heel knap gedaan. komt totaal niet electronisch over. :okdan:

greets isnieZot

Origineel geplaatst door isnieZot
kheb naar RED geluistert. vind het best wel een groovy nummer hoor.
heel knap gedaan. komt totaal niet electronisch over. :okdan:

greets isnieZot

bedankt voor het compliment. (ook al klinkt het alsof je tegen een kind praat dat net een krastekening heeft gemaakt :) wat ik natuurlijk ook een beetje ben....)

barcode is trouwens een volledig elektronisch nummer, beetje experienteel.
en kan iemand mij uitleggen waarom er rare kraakjes inzitten? dat ie soms bepaalde tonen niet helemaal zuiver laat horen? er zitten veel gewone sinussen in, dus je hoort snel wanneer het anders klinkt. het is alsof de combinatie van geluiden/frequenties de boxen een beetje over zn saus laten gaan. (en hij is niet te hard opgenomen ofzo)

poul

Het begin van de barcode klinkt goed.. alleen jammer dat het ineens heel erg saai en monotoon wordt.. maar het begin klinkt indrukwekkend. ga daar eens naar kijken, en probeer vanuit dat gegeven verder te werken. deze track kan uitgroeien tot iets moois.

Vergelijkbare discussies

Back