19"Racks

druid

Ouwe rot
Ik ruil de laatste tijd steeds meer software in voor hardware (veel mensen precies andersom, maar ik heb net 13 jaar met alleen software gewerkt...) en heb dus onder tussen een paar 19" rack modules maar geen rack om deze in te plaatsen...

Wie weet een winkel (online) waar ik 19" studio racks voor op m'n tafel kan krijgen? Voor een redelijke prijs!

Druid

Op www.quiklok.it of www.quiklok.com kun je veel vinden over verschillende soorten racks. Zoek op wat je nodig hebt en zoek vervolgens eens op het serienummer van het desbetreffende artikel. Succes!

Bij quicklok was ik al geweest de RS-957 lijkt me wel wat, maar als ik daar op zoek kom ik niet echt veel verder. Ik ga binnen kort wel ff langs bij een paar muziekwinkels in de buurt.

Druid

Re: 19"Racks

Origineel geplaatst door druid
Ik ruil de laatste tijd steeds meer software in voor hardware (veel mensen precies andersom, maar ik heb net 13 jaar met alleen software gewerkt...)

Lekker aan de slag geweest met fasttracker ofzow?.. Amiga style! :D

Origineel geplaatst door druid
Bij quicklok was ik al geweest de RS-957 lijkt me wel wat, maar als ik daar op zoek kom ik niet echt veel verder. Ik ga binnen kort wel ff langs bij een paar muziekwinkels in de buurt.

Druid

je moet ff opletten dat de artikel nummersop de site van quiklok de artikelnummers zjin voor de us.
In europa zijn andere artikelnummers voor quiklok, ja ik weet het, niet echt makkelijk.

Ga naar een quiklok dealer, die heeft een boek waar ze instaan.

Lekker aan de slag geweest met fasttracker ofzow?.. Amiga style!

Ehm Atari ST Style, ben ooit begonnen met noisetracker op de atari :)

Ga naar een quiklok dealer, die heeft een boek waar ze instaan.

Thnx, ik zal inderdaad wel even in de buurt rondkijken, dan kom ik er vast wel uit!

Back