ekosynth p15 met probleem

Storm

A-ha!
Iemand?

Mja..als het je wat lijkt moet je er gewoon voor gaan [als de prijs niet in de hoogte schiet]
Het probleem kan van alles wezen.
Van lichte fouten zoals een losgeraakt draadje ,geen goede voedings elco's meer ...tot wat componenten die opgeblazen zijn.
Debuggen op afstand is altijd moeilijk.;)
Maar zoals op ebay verteld , het schema zit erbij geleverd

Mja..als het je wat lijkt moet je er gewoon voor gaan [als de prijs niet in de hoogte schiet]
Het probleem kan van alles wezen.
Van lichte fouten zoals een losgeraakt draadje ,geen goede voedings elco's meer ...tot wat componenten die opgeblazen zijn.
Debuggen op afstand is altijd moeilijk.;)
Maar zoals op ebay verteld , het schema zit erbij geleverd

Ja dat is waar. Ik ben niet zo technisch, maar voor dat geld... Doormeten lukt me ook nog wel :-) Ik houd de prijs in de gaten in elk geval. Thanks Hilltree.

Ja dat is waar. Ik ben niet zo technisch, maar voor dat geld... Doormeten lukt me ook nog wel :-) Ik houd de prijs in de gaten in elk geval. Thanks Hilltree.

59 poundzzzzzzz
zoon beetje 80 eu
istedoen en nu
verschepen naar ireland
ist geen halve preset italy synth die beetje lijkt opt sh1000/2000 idee
hebbie nog geen cv gate erop
kzou m laten staan

scoor daaro een wasp [ist in uk niet goedkoper of een oscar

59 poundzzzzzzz
zoon beetje 80 eu
istedoen en nu
verschepen naar ireland
ist geen halve preset italy synth die beetje lijkt opt sh1000/2000 idee
hebbie nog geen cv gate erop
kzou m laten staan

scoor daaro een wasp [ist in uk niet goedkoper of een oscar

Ja ik heb hem maar laten staan, hij stond dagenlang op £21, dus ik hoopte een goedkoop bakkie te scoren. Helaas ging dat niet door! Gelukkig komt er binnenkort al een leuke mono synth aan! Heb je die Ax60 nog trouwens Rond?

Ja ik heb hem maar laten staan, hij stond dagenlang op £21, dus ik hoopte een goedkoop bakkie te scoren. Helaas ging dat niet door! Gelukkig komt er binnenkort al een leuke mono synth aan! Heb je die Ax60 nog trouwens Rond?

is weg ..trouwens [wavestation ingeruild
met cashhhhh]
ik ben een hoop aant veranderen ,..:eureka:
more flexie setup
syntecno weer in huis
een ddr30 / pearl sc40 erby
kwaik4 / wavestation erby

as week een dx200

cya

Back